Έξαλλοι εμφανίζονται πελάτες της γνωστής αλυσίδας ηλεκτρικών συσκευών «Κωτσόβολος» στην σελίδα της επιχείρησης στο facebook. Όπως τονίζουν, μεταξύ άλλων:
– Πρόκειται για «τη μεγαλύτερη αλυσίδα σαπιομάγαζων στην Ελλάδα»
– «Δεν πρόκειται να ξαναγοράσω τίποτα απ’ αυτούς. Μου έστειλαν χαλασμένο αφυγραντήρα. … Η τιμή του πριν από ένα μήνα είναι η ίδια που πουλάνε με τη black Friday»
– Αν δεν μου κάνουνε αντικατάσταση στην τηλεόραση «θα τους κάνω μήνυση»
[signoff]
Ξεφτιλίκια… Έχω παραγγείλει 2 προϊόντα από τον Κωτσόβολο, το ένα με ημερομηνία αγοράς 27/09 και αφορά μια κονσόλα PS5 η οποία είναι εξοφλημένη και το δεύτερο αφορά αγορά μιας κάρτας γραφικών στις 22/11 με ημερομηνία παράδοσης 22/12 και αυτή εξοφλημένη. Μιλάμε για 2 αγορές με συνολικό ποσό άνω των 1300+ ευρώ με πλάνο δόσεων το οποίο εγώ είμαι υποχρεωμένος με την ξαδέρφη μου να το εξοφλούμε στην ώρα του. Ενώ από την μεριά του Κωτσόβολου σφυρίζουν αδιάφορα και εξυπηρετώντας δικούς τους ανθρώπους εμείς με προ-παραγγελίες είμαστε αναγκασμένοι να ακούμε όλες τις δικαιολογίες περί σειρά προτεραιότητας όταν ΠΟΛΛΟΙ έχουν εξυπηρετηθεί λόγω γνωστών μέσα στην συγκεκριμένη εταιρία. Θα έπρεπε να ντρέπονται για την ανευθυνότητά τους
ασε την πατησαμε ολοι, εγω πληντηριο στεγνωτηριο 320 χωρις να ειναι πραγματικα ασεεεεε!!