Μετάβαση στο περιεχόμενο
27.4 C
Athens
Παρασκευή, 11 Ιουλίου 2025

Κι όμως τόσοι Έλληνες αγοράζουν online είδη παντοπωλείου!

Σε πολύ υψηλά επίπεδα δείχνει να έχει φθάσει η χρήση του Διαδικτύου όσον αφορά τις αγορές ειδών παντοπωλείου, σύμφωνα τουλάχιστον με έρευνα που πραγματοποιήθηκε πρόσφατα για λογαριασμό του PayPal.

Η γνωστή πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου πραγματοποίησε έρευνα σε 12 ευρωπαϊκές χώρες, συμπεριλαμβανομένης της Ελλάδας, με σκοπό να κατανοήσει πόσο έχουν διαφοροποιηθεί οι συνήθειες στη διαδικασία αγοράς τροφίμων και έτοιμου φαγητού. Τα αποτελέσματα της έρευνας, η οποία διεξήχθη στα μέσα Σεπτεμβρίου 2021 από τη Maru/Matchbox για λογαριασμό της PayPal, έδειξαν ότι το 89% των Ελλήνων ισχυρίζεται ότι έχει κάνει αγορές τροφίμων και προϊόντων παντοπωλείου online και ένα εντυπωσιακό ποσοστό (της τάξης του 40%) των Ελλήνων e-shoppers να κάνουν χρήση PayPal για τις εν λόγω συναλλαγές. Ωστόσο, ειδικά όσον αφορά στα φρέσκα προϊόντα, εξακολουθεί να υπάρχει η όρεξη για παραλαβή παραγγελίας από το κατάστημα, αλλά και για τα παραδοσιακά ψώνια δια ζώσης.

Πόσοι Έλληνες αγοράζουν online είδη παντοπωλείου;

Κάθε φορά που οι Έλληνες ψωνίζουν τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης για το νοικοκυριό τους, η ευκολία και η άνεση αναδεικνύονται σε ολοένα και πιο αδιαπραγμάτευτα κριτήρια. Αυτό και μόνο αποτελεί ένα ισχυρό επιχείρημα υπέρ των αγορών από ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ – τα οποία και προτιμούν οι εγχώριοι καταναλωτές για να κερδίσουν πρωτίστως χρόνο (74%). Καθώς στις μέρες μας έχουμε όλο και λιγότερες ώρες διαθέσιμες για τις άχαρες δουλειές του σπιτιού και τις διάφορες οικιακές υποχρεώσεις, η επιλογή να παραδοθούν τα ψώνια απευθείας στην πόρτα μας, χωρίς ουρές και κουβάλημα, φαντάζει όντως ως μια ιδιαίτερα βολική και ελάχιστα χρονοβόρα λύση.

Οι κόσμοι των online και των offline αγορών είναι συμπληρωματικοί και κάθε άλλο παρά «ξένοι» μεταξύ τους. Η έρευνα υπογραμμίζει μια υβριδική προσέγγιση για την αγορά νωπών προϊόντων έναντι των μη ευπαθών ειδών στο Διαδίκτυο. Για παράδειγμα, παρόλο που ο αριθμός των Ελλήνων που ισχυρίζεται ότι αγόρασε τρόφιμα online είναι εντυπωσιακός, μόλις το 10% αγόρασε φρέσκα προϊόντα. Έχει ενδιαφέρον να αναφέρουμε ότι στο Ηνωμένο Βασίλειο τουλάχιστον τρεις φορές περισσότεροι άνθρωποι (31%) αγόρασαν φρούτα και λαχανικά στο διαδίκτυο, γεγονός που υποδηλώνει χαμηλότερο βαθμό ανησυχίας σχετικά με την παράδοση ευπαθών ειδών σε άριστη κατάσταση.

Παράλληλα, μεγάλη μερίδα Ελλήνων αναγνωρίζει και εκτιμά τα πλεονεκτήματα των διαδικτυακών αγορών, όταν πρόκειται για τη δυνατότητα πρόσβασης σε μια ευρύτερη γκάμα επιλογής ειδών υγιεινής διατροφής. Το 68% ανέφερε ότι η online αγορά τροφίμων επιτρέπει να επιλέξουν «βιώσιμα και φιλικά προς το περιβάλλον προϊόντα», ενώ το 52% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι έτσι έχουν πρόσβαση σε μεγαλύτερη ποικιλία βιολογικών τροφίμων. Το εύρημα αυτό δείχνει ότι οι ηλεκτρονικές αγορές που προσφέρουν ένα πιο διευρυμένο και ποικίλο φάσμα προϊόντων σε σχέση με τα φυσικά καταστήματα είναι ιδιαίτερα ελκυστικές για όσους καταναλωτές δίνουν τη δέουσα σημασία στις υγιεινές επιλογές διατροφής.

Η πανδημία έχει επηρεάσει εξίσου την άποψη του καταναλωτικού κοινού, αναφορικά με τις διαφορές ανάμεσα στην επίσκεψη φυσικών και ηλεκτρονικών καταστημάτων. Εξυπακούεται ότι η νέα αντίληψη συνδέεται άμεσα με τη σημαντική πτυχή της προσωπικής ασφάλειας των αγοραστών, η οποία έχει αποκτήσει εντελώς καινούργιο νόημα από τις αρχές του περασμένου έτους. Το 36% των Ελλήνων ομολόγησε ότι θα εξακολουθεί και στο μέλλον να μη νιώθει άνετα κάνοντας ψώνια σε πολυσύχναστα σημεία.

[su_button url=”https://itechnews.gr/2020/04/itechnews-gr-tora-pia-episima-kai-sta-google/” target=”blank” style=”bubbles” background=”#0726db” color=”#ffffff” size=”10″ wide=”yes” center=”yes” radius=”20″ icon=”https://itechnews.gr/wp-content/uploads/2021/08/google_news.jpg” icon_color=”#060606″ text_shadow=”2px 2px 2px #000000″ rel=”lightbox”]Ακολουθήστε το iTechNews.gr στο Google News! Παρακολουθήστε τα τελευταία νέα, τάσεις, αξεσουάρ και παρουσιάσεις[/su_button]

Η πανδημία της COVID-19 έχει αλλάξει σημαντικά τις αγοραστικές μας συνήθειες. Σήμερα οι πελάτες κινούνται απρόσκοπτα μεταξύ διαφόρων τρόπων αγορών – στο Διαδίκτυο, εντός φυσικών σημείων πώλησης και με τη μέθοδο του click-and-collect για την παραλαβή παραγγελιών. Η τάση των υβριδικών λύσεων στο λιανεμπόριο τροφίμων, με γνώμονα την ασφάλεια, την ευκολία και τις λοιπές διευκολύνσεις, μπορεί να σημείωσε ταχεία ανάπτυξη κατά τη διάρκεια της πανδημίας, αλλά είναι βέβαιο ότι «ήρθε για να μείνει». Το 56% των ερωτηθέντων στην Ελλάδα πραγματοποίησε διαδικτυακές πληρωμές -μέσα από πλατφόρμες όπως η PayPal- πιο συχνά μετά την πανδημία, ενώ το 36% δεν αισθάνεται άνετα πλέον να χρησιμοποιεί μετρητά ή να αγγίζει πληκτρολόγια για την εισαγωγή PIN. Ό,τι ξεκίνησε ενδεχομένως από ανάγκη, έχει πλέον κυριολεκτικά ενσωματωθεί στις καθημερινές αγοραστικές συνήθειες.

Καίριο χαρακτηριστικό ενός υβριδικού μοντέλου του λιανικού εμπορίου είναι η τεχνολογία και οι κωδικοί QR αποτελούν ένα εξαιρετικό παράδειγμα καινοτομίας που υποκινεί μακροπρόθεσμες αλλαγές στη συμπεριφορά. Η τεχνολογία κωδικών QR υφίσταται εδώ και καιρό, αλλά βίωσε μια θεαματική αναθέρμανση εν καιρώ πανδημίας, χάρη στο πόσο διευκολύνει τις γρήγορες και ανέπαφες συναλλαγές. Στο πλαίσιο των μέτρων της κοινωνικής αποστασιοποίησης και της τήρησης συγκεκριμένων κανόνων υγιεινής, η PayPal είχε εγκαινιάσει από τον Μάιο του 2020 τις πληρωμές μέσω QR Code, υποστηρίζοντας τις συναλλαγές χωρίς καμία φυσική επαφή και ενισχύοντας ταυτόχρονα την τοπική κοινωνία. Στην Ελλάδα, το 18% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι έκανε χρήση κωδικών QR περισσότερο από τότε που ξέσπασε η πανδημία και το ίδιο ποσοστό είπε ότι τους χρησιμοποίησε για πρώτη φορά, σημειώνοντας το υψηλότερο αντίστοιχο ποσοστό μεταξύ των δώδεκα χωρών που συμμετείχαν στην έρευνα, υποδεικνύοντας έτσι τη δυναμική των QR Codes στη χώρα μας.

[signoff]

 

Πηγή

Εσείς πάντως μην ξεχάσετε να γραφτείτε στις ειδοποιήσεις μας , ώστε να ενημερωθείτε πρώτοι για τις πιο HOT προσφορές της ημέρας  και ακόμη περισσότερες  στο κανάλι μου στο Telegram και κάντε Like & Share την σελίδα μας στο Facebook.

Θα χαρώ να βοηθήσω και να απαντήσω απορίες σας. Θα με βρείτε στο Messenger ως Unpackman Review. Αφήστε μου ένα σχόλιο στο βίντεο ή στείλετε μου ένα email στο unpackmanreview@gmail.com. Κάντε SUBSCRIBE και πατήστε την ειδοποίηση () στο κανάλι μου.

Unpackman

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Leave a reply

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Πώς να αδειάσετε τον κρυφό κάδο απορριμμάτων του WhatsApp και να ελευθερώσετε χώρο στο τηλέφωνό σας

Η απελευθέρωση του εσωτερικού χώρου αποθήκευσης από τα υπολειπόμενα αρχεία του WhatsApp σε συσκευές Android βελτιώνει την απόδοση του τηλεφώνου. Το WhatsApp δεν διαθέτει ορατό...

Νέα πατέντα για το επόμενης γενιάς Apple Pencil – Που θα ξεχωρίζει

Η Apple έλαβε δίπλωμα ευρεσιτεχνίας για ένα Apple Pencil επόμενης γενιάς που χρησιμοποιεί οπτικούς αισθητήρες για να λειτουργεί σε ένα ευρύ φάσμα επιφανειών συσκευών,...

Η Vodafone σύντομα με 5G SA για όλους στην Ελλάδα

H Vodafone σύμφωνα με ενημέρωση που προέβη σε δημοσιογράφους πριν λίγη ώρα ανακοίνωσε ότι ετοιμάζει την επόμενη γενιά δικτύου το Vodafone 5G SA με...

Επίσημα τα νέα Samsung Galaxy Z Flip7 και Flip7 FE με τσιπ Exynos

Η Samsung παρουσίασε τα νέα της αναδιπλούμενα τηλέφωνα στο Galaxy Unpacked και στην κατηγορία των Flip έχουμε δύο μοντέλα, το Flip7 και το πιο...

Foldable iPhone: Ξεκινά η παραγωγή της οθόνης πριν από την κυκλοφορία του χρόνου

Η παραγωγή αναδιπλούμενων οθονών OLED για το πρώτο foldable iPhone της Apple έχει ξεκινήσει ενόψει της αναμενόμενης κυκλοφορίας του τον επόμενο χρόνο, σύμφωνα με...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ

Νέο “TREND”!? Open Ear… “Σκουλαρικο-ακουστικά” Recci W66 στα 19€ από Ελλάδα και Giveaway

Trend ξε Trend προσωπικά δεν μου αφήσαν τα καλύτερα συναισθήματα, αλλά ως Open Ear ακουστικά για κάποιες "ειδικές" ομάδες ίσως και να είναι λύση......

Η Πιο Cool, Μικρή, Όμορφη και “ΤΣΑΜΠΑ” Εσπρεσιέρα που έχω φέρει… Στα 57€ ΚΟΜΠΛΕ!!! BLITZHOME® C180

Είναι κάποια προϊόντα που με αφήνουν πραγματικά έκπληκτο από την ποιότητα τους τις καινοτομίες τους, την λειτουργία τους... και κάποια που με αφήνουν "άφωνο"...

Με το “ΚΑΛΥΤΕΡΟ Λόγω Τιμής” ΚΙΤ Αυτόνομης Κατάδυσης στο “Απέραντο Γαλάζιο”!!! Στα 187€ Κομπλέ από Ευρώπη

Ένα από τα πιο μαγευτικά πράγματα που από μικροί θέλουμε να εξερευνήσουμε είναι ο βυθός της θάλασσας. Η ησυχία του, η αίσθηση ελευθερίας και...

Βγαλμένα από “CHALLENGE”… Τα “ΑΠΟΛΥΤΑ” In Ear στο 20άρικο, από Ελλάδα!!! QCY HT15 Buds

Αν θα σου έλεγα πως υπό συνθήκες με 17€ από Ελλάδα θα πάρεις επώνυμα in ear buds με το δικό τους App, με ANC...

“Διάφανη” Ενέργεια… με 10000mah… Tο ομορφότερο Power Bank που έχω φέρει στο κανάλι. Στα 21€ Κομπλέ και Giveaway

Δεν ξέρω αν είναι το καλύτερο, δυνατότερο και ελαφρύτερο... αλλά σίγουρα ξέρω πως είναι το ομορφότερο και πιο ιδιαίτερο power bank που έχω φέρει...