Το περιστατικό που θα περιγράψω πιο κάτω είναι προσωπικό και συνέβηκε σήμερα. Αναφέρομαι σε μία αγορά που έκανα χθες, διαδικτυακά, από τον Κωτσόβολο. Συγκεκριμένα αγόρασα μία τηλεόραση, με πολύ καλές κριτικές απ’ ότι είδα, σε πολύ καλή τιμή, και είχα πληρώσει έξτρα χρήματα για να μου παραδωθεί σήμερα.
Η τηλεόραση που αγόρασα είναι αυτή – Samsung UE43AU8072 43″ Τηλεόραση Smart 4K TV στα 399€. Πληρώνοντας άλλα 9.99€, αντί για τα 6.99€, όπως αναγράφεται και στην σελίδα του Κωτσόβολου, θα μου την παραδίδανε σήμερα, την επόμενη ημέρα. Δυστυχώς όμως η ώρα περνούσε και ειδοποίηση ότι θα μου παραδίνανε την τηλεόραση δεν ερχότανε ποτέ….
Φυσικά επικοινώνησα με την εξυπηρέτηση πελατών του Κωτσόβολου διαδικτυακά. Αφού με υποδέχθηκε στην αρχή ένα ΑΙ, ζήτησα να μιλήσω με εκπρόσωπο. Ο εκπρόσωπος (Γιώργος), ευγενικός έχω να πω, ζήτησε ένα τηλέφωνο επικοινωνίας στην αρχή, όπου με ενημέρωσε ότι πράγματι έχω ζητήσει να μου παραδωθεί η τηλεόραση την επόμενη ημέρα και θα μιλούσε με το κατάστημα που έχει γίνει η χρέωση να δει τι έγινε και δεν μου στάλθηκε η τηλεόραση. Πέρασε κάποια ώρα, αλλά καινούργιο τηλεφώνημα δεν είχα. Οπότε ξαναμπήκα στην εφαρμογή και ή έπεσα ή είναι ο μόνος υπηρεσία, στο ίδιο άτομο. Παραδέχθηκε ότι τελικά αύριο θα φύγει από το κατάστημα η τηλεόραση και δεν θα μου παραδοθεί σήμερα όπως όφειλε το κατάστημα και είχα πληρώσει σχετικά. Φυσικά εκεί ζήτησα να μου επιστραφούν τότε τα έξτρα χρήματα που είχα δώσει, αφού το κατάστημα δεν κατάφερε να τηρήσει τους όρους παράδωσης ως όφειλε. Και εκεί άρχισαν τα παρατράγουδα!
Η απάντηση στο αιτημά μου ήταν ότι ποτέ εγώ δεν ζήτησα να μου παραδοθεί την επόμενη ημέρα (υπόψιν πριν είχε παραδεχθεί ότι ήταν να μου παραδοθεί σήμερα) και αυτό γιατί το κατάστημα που υποστηρίζει την περιοχή μου δεν είχε άμεσα διαθέσιμη την τηλεόραση που αγόρασα. Επειδή εγώ κορόϊδο δεν πιάνομαι και ούτε έχω Alzhaimer και θυμάμαι τι έχω πληρώσει, του έδειξα ότι δεν ισχύουν αυτά που μου είπε φυσικά…. Φυσικά στο τέλος αναγκάστηκε να παραδεχθεί ότι έκανε λάθος και τα επιπλέον χρήματα θα μου επιστραφούν.
Εδώ να επισημάνω ότι δεν είναι για τα 3€ που πήγε να μου φάει ο Κωτσόβολος, αλλά η κοροϊδία!
[signoff]
Προχώρα σε καταγγελία! Μονο με τα προστιμα θα μαθουν να συμπεριφέρονται.