Μετάβαση στο περιεχόμενο
32.3 C
Athens
Πέμπτη, 17 Ιουλίου 2025

Οι εταιρείες αυτοκινήτων θα πρέπει να αναφέρουν αυτοματοποιημένα ατυχήματα οχημάτων σύμφωνα με νέους κανόνες

Οι εταιρείες αυτοκινήτων θα πρέπει να αναφέρουν ατυχήματα που περιλαμβάνουν προηγμένα συστήματα βοήθειας οδηγού σύμφωνα με νέους κανόνες που προτείνονται από την Εθνική Υπηρεσία Ασφάλειας Κυκλοφορίας των ΗΠΑ (NHTSA).

Η γενική παραγγελία θα ισχύει για κατασκευαστές οχημάτων εξοπλισμένων με συστήματα υποβοήθησης οδηγού επιπέδου 2 μέσω πλήρως αυτόνομων συστημάτων επιπέδου 5, σύμφωνα με την ταξινόμηση της Εταιρείας Μηχανικών Αυτοκινήτων για αυτόνομα οχήματα.

Στο Επίπεδο 2, το όχημα μπορεί να ελέγχει τόσο το τιμόνι όσο και την επιτάχυνση και την επιβράδυνση, αλλά υπολείπεται της αυτο-οδήγησης επειδή ένας άνθρωπος κάθεται στο κάθισμα του οδηγού και μπορεί να πάρει τον έλεγχο του αυτοκινήτου ανά πάσα στιγμή. Το επίπεδο 5 αναφέρεται σε ένα πλήρως αυτόνομο όχημα που μπορεί να ταξιδέψει οπουδήποτε, υπό οποιεσδήποτε συνθήκες. Συγκεκριμένα, δεν υπάρχουν οχήματα επιπέδου 5 σήμερα.

«Η βασική αποστολή του NHTSA είναι η ασφάλεια. Υποχρεώνοντας την αναφορά σφαλμάτων, ο οργανισμός θα έχει πρόσβαση σε κρίσιμα δεδομένα που θα βοηθήσουν γρήγορα στον εντοπισμό ζητημάτων ασφάλειας που θα μπορούσαν να προκύψουν σε αυτά τα αυτοματοποιημένα συστήματα », δήλωσε ο Steven Cliff, ενεργός διαχειριστής του NHTSA, σε μια δήλωση. «Στην πραγματικότητα, η συλλογή δεδομένων θα συμβάλει στην εμπιστοσύνη του κοινού ότι η ομοσπονδιακή κυβέρνηση παρακολουθεί στενά την ασφάλεια των αυτοματοποιημένων οχημάτων».

Η απόφαση είναι μια απόλυτη απόκλιση από τις πρόσφατες διοικήσεις, οι οποίες έχουν γενικά υιοθετήσει μια χειροπιαστή προσέγγιση για τη νέα αυτόνομη αυτοκινητοβιομηχανία. Οι εταιρείες συνήθως έχουν την τάση να μοιράζονται όσο το δυνατόν λιγότερο, προκειμένου να διατηρήσουν το κόστος χαμηλό, να προστατεύσουν τις ιδιόκτητες πληροφορίες και να ελέγξουν τις αφηγήσεις τους, αποτρέποντας την κυκλοφορία ενοχλητικών πληροφοριών.

Και για λίγο, η ομοσπονδιακή κυβέρνηση τείνει να συμφωνήσει , πιστεύοντας ότι η απαίτηση αποκάλυψης δεδομένων θα ήταν υπερβολικά επαχθής για τη βιομηχανία AV και πιθανότατα θα μπορούσε να προκαλέσει έρευνα που υποθετικά θα μπορούσε να οδηγήσει σε μείωση των θανατηφόρων ατυχημάτων οχημάτων Αυτή η στάση laissez-faire ξεκίνησε κατά τη διάρκεια της κυβέρνησης Ομπάμα και συνεχίστηκε υπό τον Ντόναλντ Τραμπ.

Αλλά η κυβέρνηση Μπάιντεν ακολουθεί μια διαφορετική τακτική. Το Υπουργείο Μεταφορών, υπό τον Γραμματέα Pete Buttigieg, φαίνεται να είναι λιγότερο αλλεργικό στην ιδέα ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες και οι εταιρείες τεχνολογίας υποχρεούνται να κάνουν το ελάχιστο και να συλλέγουν δεδομένα σχετικά με τη λειτουργία μερικών και πλήρως αυτόνομων οχημάτων σε δημόσιους δρόμους.

Σε μια πρόσφατη συνέντευξή του στο The Verge , ο Buttigieg χαρακτήρισε τα αυτόνομα οχήματα «έναν κινούμενο στόχο» με τεράστιες επιπτώσεις στην ασφάλεια για όλους στο δρόμο, προσθέτοντας: «Πρέπει να γίνουμε πιο πίσω, χρησιμοποιώντας τις υπάρχουσες αρχές μας, αλλά και να τα ενημερώσουμε».

Επί του παρόντος, όταν ένα όχημα εξοπλισμένο με ένα μερικώς αυτόνομο σύστημα καταρρέει, το βάρος των τοπικών αρχών είναι να διερευνήσει και να κοινοποιήσει πληροφορίες στο κοινό. Περιστασιακά, το NHTSA και το Εθνικό Συμβούλιο Ασφάλειας Μεταφορών θα στέλνουν τους ερευνητές και στο σημείο του ατυχήματος. Ωστόσο, η εταιρεία αυτοκινήτων ενδέχεται να μην αποκαλύψει τίποτα δημοσίως σχετικά με το ατύχημα, ανάλογα με το επίπεδο ενδιαφέροντος. Προς το παρόν δεν υπάρχει τυποποιημένος τρόπος συλλογής πληροφοριών σχετικά με σφάλματα που αφορούν συστήματα επιπέδου 2 και άνω.

Δεν υπάρχουν επίσης ομοσπονδιακοί κανόνες που να απαιτούν από τις εταιρείες AV να υποβάλλουν πληροφορίες σχετικά με τις δοκιμαστικές τους δραστηριότητες στην κυβέρνηση. Αντ ‘αυτού, ένα συνονθύλευμα πολιτειακών ρυθμίσεων διέπει τι είναι και δεν αποκαλύπτεται. Η Καλιφόρνια έχει τους πιο αυστηρούς κανόνες, που απαιτούν από τις εταιρείες να λάβουν άδεια για διαφορετικούς τύπους δοκιμών, να αποκαλύψουν τα ατυχήματα των οχημάτων και να απαριθμήσουν τον αριθμό των μιλίων που οδηγούνται και τη συχνότητα με την οποία οι οδηγοί ανθρώπινης ασφάλειας αναγκάστηκαν να πάρουν τον έλεγχο των αυτόνομων οχημάτων τους (επίσης γνωστά ως «απεμπλοκή»). Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι οι εταιρείες AV τείνουν να μισούν τις απαιτήσεις της Καλιφόρνια .

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες και οι εταιρείες τεχνολογίας είναι βέβαιο ότι θα εξετάσουν τελικά αυτόν τον νέο κανόνα, αλλά η NHTSA είπε ότι στόχος είναι να «εντοπίσει πιθανά ζητήματα ασφάλειας και επιπτώσεις που προκύπτουν από τη λειτουργία προηγμένων τεχνολογιών σε δημόσιους δρόμους και να αυξήσουν τη διαφάνεια».

Από τότε που η Tesla παρουσίασε το Autopilot το 2015, υπήρξαν τουλάχιστον 11 θάνατοι σε εννέα συντριβές στις ΗΠΑ που αφορούσαν το σύστημα βοήθειας οδηγού. Σε διεθνές επίπεδο, υπήρξαν τουλάχιστον άλλοι εννέα θάνατοι σε επτά επιπλέον ατυχήματα.

Ορισμένες εταιρείες έχουν κυκλοφορήσει προληπτικά δεδομένα σχετικά με ατυχήματα που αφορούν αυτοματοποιημένα οχήματά τους. Πέρυσι, η Waymo δημοσίευσε 6,1 εκατομμύρια μίλια δεδομένων οδήγησης το 2019 και το 2020, συμπεριλαμβανομένων 18 συντριβών και 29 συγκρούσεων κοντά- χείλους Άλλες εταιρείες AV έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον για το ίδιο, αλλά δεν έχουν ακόμη ακολουθήσει. Η Tesla δημοσιεύει μια τριμηνιαία «αναφορά ασφάλειας» για το Autopilot, αλλά παραλείπει βασικές λεπτομέρειες που θα βοηθήσουν στον προσδιορισμό των προτύπων.

Δεν γνωρίζουμε ακόμη εάν αυτό θα είναι προάγγελο των μελλοντικών πραγμάτων, αλλά φαίνεται πιθανό ότι η δωρεάν διαδρομή που απολαμβάνουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες και οι εταιρείες τεχνολογίας όσον αφορά τις αυτόνομες δοκιμές και την ανάπτυξη οχημάτων θα μπορούσε να τελειώσει.

[signoff]

πηγη

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Leave a reply

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Επιστρέφουν τα συλλεκτικά προϊόντα του PlayStation για τα 30 χρόνια! (ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ)

(ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ) Τελικά, τα συλλεκτικά προιόντα θα γίνουν διαθέσιμα και στην Ελλάδα, καθώς μόλις είδαμε την επίσημη ανακοίνωση από το PlayStationgr στο Instagram. Η Sony αναφέρει...

Xiaomi 15T Pro: Επιβεβαιώθηκε το όνομα και νέες πληροφορίες μέσω του Geekbench

Χάρη σε μια πρόσφατη πιστοποίηση από την NBTC στην Ταϊλάνδη, γνωρίζουμε πλέον ότι το Xiaomi 15T Pro έχει τον αριθμό μοντέλου 2506BPN68G, όπου το...

Επίσημο το Honor X70 στα 167 ευρώ με μία μπαταρία που…δε θα πιστέψετε!

Η Honor ανακοίνωσε πριν από λίγη ώρα ένα ολοκαίνουργιο smartphone με μια μπαταρία που δε θα πιστέψετε! Ο λόγος γίνεται για το Honor X70, το οποίο ξεκινάει...

Η OnePlus κυκλοφόρησε ένα νέο καλώδιο φόρτισης 2 σε 1 για κινητά της και OnePlus Watch!

Η OnePlus έκανε διαθέσιμο από την ιστοσελίδα της ένα νέο καλώδιο SuperVOOC 2 σε 1, που υποστηρίζει τη φόρτιση τόσο του smartphone OnePlus όσο...

“ΞΥΠΝΑ” σου έφερα “εργαλείο” Στα 23,9€ ΚΟΜΠΛΕ από Ελλάδα… και Giveaway

Το "Ξύπνα" μπορώ να το πω πραγματικά μιας και μια από τις ιδιότητες του σημερινού προιόντος που θα δούμε μαζί είναι και Ξυπνητήρι... εκτός...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ

“ΞΥΠΝΑ” σου έφερα “εργαλείο” Στα 23,9€ ΚΟΜΠΛΕ από Ελλάδα… και Giveaway

Το "Ξύπνα" μπορώ να το πω πραγματικά μιας και μια από τις ιδιότητες του σημερινού προιόντος που θα δούμε μαζί είναι και Ξυπνητήρι... εκτός...

Κάνε “βιολογικό καθαρισμό” ΜΟΝΟΣ σου… Spot Cleaner Ατμοκαθαριστής Υγρών και Στερεών… Στα 94€ ΚΟΜΠΛΕ!!!

Μετά την "συμβίωση" μαζί του όχι μόνο της δικής μου μου οικογένειας και σπιτιού αλλά και ενός πολύ καλού φίλου που τελικά ολοκλήρωσε "μόνος"...

Ο “Σωτήρας” της Παραλίας… Με 22 PSI, Ηλεκτρική Τρόμπα Sup και άλλων… για Φούσκωμα και ξεφούσκωμα! Στα 63€ από Ευρώπη

Ξέρω πως έχεις βγάλει την "μπέμπελη" και σου έχουν φύγει τα χέρια και τα πνευμόνια κάτω από το λιοπύρι για να φουσκώνεις και να...

Νέο “TREND”!? Open Ear… “Σκουλαρικο-ακουστικά” Recci W66 στα 19€ από Ελλάδα και Giveaway

Trend ξε Trend προσωπικά δεν μου αφήσαν τα καλύτερα συναισθήματα, αλλά ως Open Ear ακουστικά για κάποιες "ειδικές" ομάδες ίσως και να είναι λύση......

Η Πιο Cool, Μικρή, Όμορφη και “ΤΣΑΜΠΑ” Εσπρεσιέρα που έχω φέρει… Στα 57€ ΚΟΜΠΛΕ!!! BLITZHOME® C180

Είναι κάποια προϊόντα που με αφήνουν πραγματικά έκπληκτο από την ποιότητα τους τις καινοτομίες τους, την λειτουργία τους... και κάποια που με αφήνουν "άφωνο"...