Μετάβαση στο περιεχόμενο
17 C
Athens
Παρασκευή, 14 Μαρτίου 2025

Οι εταιρείες αυτοκινήτων θα πρέπει να αναφέρουν αυτοματοποιημένα ατυχήματα οχημάτων σύμφωνα με νέους κανόνες

Οι εταιρείες αυτοκινήτων θα πρέπει να αναφέρουν ατυχήματα που περιλαμβάνουν προηγμένα συστήματα βοήθειας οδηγού σύμφωνα με νέους κανόνες που προτείνονται από την Εθνική Υπηρεσία Ασφάλειας Κυκλοφορίας των ΗΠΑ (NHTSA).

Η γενική παραγγελία θα ισχύει για κατασκευαστές οχημάτων εξοπλισμένων με συστήματα υποβοήθησης οδηγού επιπέδου 2 μέσω πλήρως αυτόνομων συστημάτων επιπέδου 5, σύμφωνα με την ταξινόμηση της Εταιρείας Μηχανικών Αυτοκινήτων για αυτόνομα οχήματα.

Στο Επίπεδο 2, το όχημα μπορεί να ελέγχει τόσο το τιμόνι όσο και την επιτάχυνση και την επιβράδυνση, αλλά υπολείπεται της αυτο-οδήγησης επειδή ένας άνθρωπος κάθεται στο κάθισμα του οδηγού και μπορεί να πάρει τον έλεγχο του αυτοκινήτου ανά πάσα στιγμή. Το επίπεδο 5 αναφέρεται σε ένα πλήρως αυτόνομο όχημα που μπορεί να ταξιδέψει οπουδήποτε, υπό οποιεσδήποτε συνθήκες. Συγκεκριμένα, δεν υπάρχουν οχήματα επιπέδου 5 σήμερα.

«Η βασική αποστολή του NHTSA είναι η ασφάλεια. Υποχρεώνοντας την αναφορά σφαλμάτων, ο οργανισμός θα έχει πρόσβαση σε κρίσιμα δεδομένα που θα βοηθήσουν γρήγορα στον εντοπισμό ζητημάτων ασφάλειας που θα μπορούσαν να προκύψουν σε αυτά τα αυτοματοποιημένα συστήματα », δήλωσε ο Steven Cliff, ενεργός διαχειριστής του NHTSA, σε μια δήλωση. «Στην πραγματικότητα, η συλλογή δεδομένων θα συμβάλει στην εμπιστοσύνη του κοινού ότι η ομοσπονδιακή κυβέρνηση παρακολουθεί στενά την ασφάλεια των αυτοματοποιημένων οχημάτων».

Η απόφαση είναι μια απόλυτη απόκλιση από τις πρόσφατες διοικήσεις, οι οποίες έχουν γενικά υιοθετήσει μια χειροπιαστή προσέγγιση για τη νέα αυτόνομη αυτοκινητοβιομηχανία. Οι εταιρείες συνήθως έχουν την τάση να μοιράζονται όσο το δυνατόν λιγότερο, προκειμένου να διατηρήσουν το κόστος χαμηλό, να προστατεύσουν τις ιδιόκτητες πληροφορίες και να ελέγξουν τις αφηγήσεις τους, αποτρέποντας την κυκλοφορία ενοχλητικών πληροφοριών.

Και για λίγο, η ομοσπονδιακή κυβέρνηση τείνει να συμφωνήσει , πιστεύοντας ότι η απαίτηση αποκάλυψης δεδομένων θα ήταν υπερβολικά επαχθής για τη βιομηχανία AV και πιθανότατα θα μπορούσε να προκαλέσει έρευνα που υποθετικά θα μπορούσε να οδηγήσει σε μείωση των θανατηφόρων ατυχημάτων οχημάτων Αυτή η στάση laissez-faire ξεκίνησε κατά τη διάρκεια της κυβέρνησης Ομπάμα και συνεχίστηκε υπό τον Ντόναλντ Τραμπ.

Αλλά η κυβέρνηση Μπάιντεν ακολουθεί μια διαφορετική τακτική. Το Υπουργείο Μεταφορών, υπό τον Γραμματέα Pete Buttigieg, φαίνεται να είναι λιγότερο αλλεργικό στην ιδέα ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες και οι εταιρείες τεχνολογίας υποχρεούνται να κάνουν το ελάχιστο και να συλλέγουν δεδομένα σχετικά με τη λειτουργία μερικών και πλήρως αυτόνομων οχημάτων σε δημόσιους δρόμους.

Σε μια πρόσφατη συνέντευξή του στο The Verge , ο Buttigieg χαρακτήρισε τα αυτόνομα οχήματα «έναν κινούμενο στόχο» με τεράστιες επιπτώσεις στην ασφάλεια για όλους στο δρόμο, προσθέτοντας: «Πρέπει να γίνουμε πιο πίσω, χρησιμοποιώντας τις υπάρχουσες αρχές μας, αλλά και να τα ενημερώσουμε».

Επί του παρόντος, όταν ένα όχημα εξοπλισμένο με ένα μερικώς αυτόνομο σύστημα καταρρέει, το βάρος των τοπικών αρχών είναι να διερευνήσει και να κοινοποιήσει πληροφορίες στο κοινό. Περιστασιακά, το NHTSA και το Εθνικό Συμβούλιο Ασφάλειας Μεταφορών θα στέλνουν τους ερευνητές και στο σημείο του ατυχήματος. Ωστόσο, η εταιρεία αυτοκινήτων ενδέχεται να μην αποκαλύψει τίποτα δημοσίως σχετικά με το ατύχημα, ανάλογα με το επίπεδο ενδιαφέροντος. Προς το παρόν δεν υπάρχει τυποποιημένος τρόπος συλλογής πληροφοριών σχετικά με σφάλματα που αφορούν συστήματα επιπέδου 2 και άνω.

Δεν υπάρχουν επίσης ομοσπονδιακοί κανόνες που να απαιτούν από τις εταιρείες AV να υποβάλλουν πληροφορίες σχετικά με τις δοκιμαστικές τους δραστηριότητες στην κυβέρνηση. Αντ ‘αυτού, ένα συνονθύλευμα πολιτειακών ρυθμίσεων διέπει τι είναι και δεν αποκαλύπτεται. Η Καλιφόρνια έχει τους πιο αυστηρούς κανόνες, που απαιτούν από τις εταιρείες να λάβουν άδεια για διαφορετικούς τύπους δοκιμών, να αποκαλύψουν τα ατυχήματα των οχημάτων και να απαριθμήσουν τον αριθμό των μιλίων που οδηγούνται και τη συχνότητα με την οποία οι οδηγοί ανθρώπινης ασφάλειας αναγκάστηκαν να πάρουν τον έλεγχο των αυτόνομων οχημάτων τους (επίσης γνωστά ως «απεμπλοκή»). Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι οι εταιρείες AV τείνουν να μισούν τις απαιτήσεις της Καλιφόρνια .

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες και οι εταιρείες τεχνολογίας είναι βέβαιο ότι θα εξετάσουν τελικά αυτόν τον νέο κανόνα, αλλά η NHTSA είπε ότι στόχος είναι να «εντοπίσει πιθανά ζητήματα ασφάλειας και επιπτώσεις που προκύπτουν από τη λειτουργία προηγμένων τεχνολογιών σε δημόσιους δρόμους και να αυξήσουν τη διαφάνεια».

Από τότε που η Tesla παρουσίασε το Autopilot το 2015, υπήρξαν τουλάχιστον 11 θάνατοι σε εννέα συντριβές στις ΗΠΑ που αφορούσαν το σύστημα βοήθειας οδηγού. Σε διεθνές επίπεδο, υπήρξαν τουλάχιστον άλλοι εννέα θάνατοι σε επτά επιπλέον ατυχήματα.

Ορισμένες εταιρείες έχουν κυκλοφορήσει προληπτικά δεδομένα σχετικά με ατυχήματα που αφορούν αυτοματοποιημένα οχήματά τους. Πέρυσι, η Waymo δημοσίευσε 6,1 εκατομμύρια μίλια δεδομένων οδήγησης το 2019 και το 2020, συμπεριλαμβανομένων 18 συντριβών και 29 συγκρούσεων κοντά- χείλους Άλλες εταιρείες AV έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον για το ίδιο, αλλά δεν έχουν ακόμη ακολουθήσει. Η Tesla δημοσιεύει μια τριμηνιαία «αναφορά ασφάλειας» για το Autopilot, αλλά παραλείπει βασικές λεπτομέρειες που θα βοηθήσουν στον προσδιορισμό των προτύπων.

Δεν γνωρίζουμε ακόμη εάν αυτό θα είναι προάγγελο των μελλοντικών πραγμάτων, αλλά φαίνεται πιθανό ότι η δωρεάν διαδρομή που απολαμβάνουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες και οι εταιρείες τεχνολογίας όσον αφορά τις αυτόνομες δοκιμές και την ανάπτυξη οχημάτων θα μπορούσε να τελειώσει.

[signoff]

πηγη

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Leave a reply

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Αυτό είναι λογισμικό κατασκοπείας στο Google Play Store – H λίστα των εφαρμογών

Ένα νέο Android spyware το οποίο αποκαλείται KoSpy, συνδέεται με τη Βόρεια Κορέα και αποτελεί λογισμικό κατασκοπείας, έχοντας καταφέρει να διεισδύσει τόσο στο Google...

Εντελώς δωρεάν Samsung Galaxy A16 5G και Samsung Galaxy Tab S9 64GB σε όλη τη Nova

Στα πλαίσια συνδυαστικής προσφοράς, η Nova σου δίνει τη δυνατότητα να αποκτήσεις εντελώς δωρεάν τόσο το Samsung Galaxy A6 5G όσο και το Samsung...

Oppo Find X8 Ultra: Επίσημη παρουσίαση για τους αισθητήρες της κάμερας

Το Oppo Find X8 Ultra αναμένεται να γίνει επίσημο τον επόμενο μήνα με το καλύτερο σύστημα κάμερας που έχει κυκλοφορήσει η εταιρεία μέχρι σήμερα. Ο Zhou Yibao,...

Honor 400 και 400 Pro έρχονται με μικρότερες οθόνες

Η σειρά Honor 300 έφτασε τον Δεκέμβριο του 2024, αλλά, από ότι φαίνεται από τα leaks, η επόμενη σειρά, η Honor 400, πλησιάζει. Σύμφωνα με...

Το AMD FSR 4 έρχεται στο PlayStation 5 Pro το 2026, επιβεβαιώνει ο Mark Cerny

Ο Mark Cerny, System Architect του PlayStation 5 Pro, αποκάλυψε σήμερα σε συνέντευξή του στο Digital Foundry ότι η τελευταία τεχνολογία upscaling της AMD,...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ

O Πιο Τίμιος, Δυνατός και Οικονομικός Long Throw Φακός. Στα 38,9€ Κομπλέ Astrolux FT03 Pro

Ήρθε κατόπιν απαίτησης πολλών από εσάς, το κόστος μικρό (για αυτό που αγοράζεις). Η ποιότητα και η δύναμη, ότι ακριβώς περιμένεις και είναι ίσως...

“ΤΟΥΜΠΑΝΟ” Ασύρματος 10W με GPS και Ο “Απόλυτος ΟΔΗΓΟΣ” με ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ. Στα 34€ ΚΟΜΠΛΕ BAOFENG UV-5RH PRO

Είναι απλά εξαιρετικό για τα χρήματα κι αν είσαι prepper, outdoor τύπος και ψάχνεις για φορητό ασύρματο πομποδέκτη με 10W max ισχύ αλλά και...

Ένα Power Bank μέσα από μια ιδιαίτερη στιγμή. Στα 18,5€ από Ελλάδα Veger MagOn Kick

Μερικές φορές κάποιες καταστάσεις μας θυμίζουν πόσο απαραίτητα και χρήσιμα είναι κάποια πράγματα... και αυτήν την φορά μιλάω για μικρά κι ελαφριά Powerbanks που...

Στα 208€ ΚΟΜΠΛΕ!!! ΟΥΤΕ ΑΠΛΗ ΔΕΝ Αγοράζεις. “Γερμανική” Ρομποτική Σκούπα – Σφουγγαρίστρα με Lidar 3.0 και Κάδο αυτόματου αδειάσματος

Εδώ Ο τίτλος και η τιμή τα λένε πάνω από τα μισά... τα άλλα μισά θα τα δεις στο βίντεο κι αν ψάχνεις κάτι...

Με 66€ ΚΟΜΠΛΕ!!! Η “απόλυτη Αναβάθμιση” Car Multimedia 11.26″ με Android Auto, Apple Car Play, Dash Cam & πολλά άλλα

Σε αυτά τα χρήματα δεν υπάρχει "δεύτερη σκέψη"... Για όσους δεν έχουν αυτοκίνητα νέας τεχνολογίας και θέλουν την πραγματική ασφάλεια που παρέχει μια συσκευή...