33.7 C
Athens
Παρασκευή, 19 Ιουλίου 2024

Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου και Twitter τα βρήκανε στα 150 εκ δολάρια για τις μπαγαποντιές του τελευταίου!

Το οικονομικό σκέλος του συμβιβασμού στον οποίο κατέληξε το Twitter με την FTC, την Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου ήταν 150 εκατ. δολάρια. Με αυτό το ποσό έκλεισε η έρευνα που είχε ξεκινήσει μετά τη διαπίστωση πως το Twitter είχε χρησιμοποιήσει αριθμούς τηλεφώνων και διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου χρηστών του για στοχευμένες διαφημίσεις. Οι χρήστες έδιναν (καλόπιστα) τον αριθμό του τηλεφώνου τους ώστε να ενεργοποιηθεί η υπηρεσία ταυτοποίησης δύο βημάτων, η οποία και αρκετά ασφαλής είναι και εύκολη στη χρήση της. Ελα όμως που η εταιρεία το είδε διαφορετικά το πράγμα και η υπόθεση έφτασε στην FTC, που διαπίστωσε πως το κοινωνικό δίκτυο δεν είχε τηρήσει την υπόσχεση που είχε δώσει για την προστασία των δεδομένων των χρηστών του.

Κακό Twitter!

Φυσικά με αυτό το τρικ τα διαφημιστικά έσοδα του κοινωνικού δικτύου ανέβαιναν κατακόρυφα την΄ωρα που οι χρήστες του διάβαζαν ειδήσεις, κουτσομπόλευαν, αντάλλασσαν πολιτισμένα απόψεις ή ξεκατινιάζονταν μέσω εκστρατειών με hashtags και “στρατούς” αληθινών και ψευδών λογαριασμών.

[su_button url=”https://itechnews.gr/2020/04/itechnews-gr-tora-pia-episima-kai-sta-google/” target=”blank” style=”bubbles” background=”#5d9e17″ color=”#ffffff” size=”10″ wide=”yes” center=”yes” radius=”20″ icon=”https://itechnews.gr/wp-content/uploads/2021/08/google_news.jpg” icon_color=”#060606″ text_shadow=”2px 2px 2px #000000″ rel=”lightbox”]Ακολουθήστε το iTechNews.gr στο Google News! Παρακολουθήστε τα τελευταία νέα, τάσεις, αξεσουάρ και παρουσιάσεις[/su_button]

Υπολογίζεται πως στοιχεία 140 εκατ. χρηστών χρησιμοποιήθηκαν με αυτό τον τρόπο από το Twitter που έσπευσε να κλείσει την υπόθεση με το ποσό των 150 εκατ. δολαρίων, δηλαδή 10 δολάρια και κάτι ψιλά ανά χρήστη.

Μην περιμένεις να σου έρθει κανένα τσεκ, δεν πρόκειται.

Η FTC δεν μένει μόνο στα τυπικά του προστίμου αλλά τράβηξε το αυτί της εταιρείας δημοσίως, γράφοντας για την υπόθεση με αρκετά περιπαικτικό τρόπο. “Το Twitter θα πληρώσει πρόστιμο 150 εκατ. δολαρίων για φερόμενες παραβιάσεις των υποσχέσεών του για τα προσωπικά δεδομένα – πάλι”, γράφει ο τίτλος και, ναι, το “πάλι” είναι δικό τους, όχι δική μας ιδέα. Προσθέτει, η επιτροπή, πως κάποια πράγματα είναι στοιχειώδη και πως οι εταιρείες δεν μπορούν να λένε πως θα χρησιμοποιήσουν τα δεδομένα των καταναλωτών για μια δουλειά και να τα χρησιμοποιούν για μια άλλη. Άμα καθίσεις να διαβάσεις τη σχετική ανάρτηση στο blog της FTC θα δεις πως την έγραψε ΄κάποιος που ήθελε να περιπαίξει λίγο το Twitter. Άλλωστε το κοινωνικό δίκτυο και η FTC είναι γνώριμοι από παλαιότερα, από το 2010 όταν η επιτροπή είχε διεξάγει μια άλλη έρευνα σχετικά με τη διαχείριση των tweets.

[affcoups id=”96582″]

Φυσικά το Twitter στρογγυλεύει κάπως το θέμα στη δική του ανάρτηση όπου μιλάει για δεσμεύσεις σχετικά με την προστασία των προσωπικών δεδομένων. Φυσικά, επίσης, αν θέλεις τους πιστεύεις…

[signoff]

Πηγή

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Leave a reply

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ

Μετάβαση στο περιεχόμενο