Η CD Projekt Red έχει προσφέρει κάποιες πληροφορίες σχετικά με το γιατί αποφάσισε να χρησιμοποιήσει την Unreal Engine 5 για το επερχόμενο νέο παιχνίδι Witcher, αντί για τη δική της REDengine 4.
Μιλώντας ως μέρος της πρόσφατης ροής The State of Unreal, ο CTO της CDPR, Paweł Zawodny, είπε: «Ήταν η στροφή προς την υποστήριξη open world που έφερε την προσοχή μας στην Unreal Engine 5».
«Αυτό ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο για εμάς όπου θέλουμε πραγματικά να δούμε πώς η εμπειρία μας στη δημιουργία παιχνιδιών open world συνδυάζεται με όλη τη μηχανική δύναμη της Epic», είπε. Συνέχισε εξηγώντας ότι η CD Projekt Red και η Epic θα συνεργαστούν στα χαρακτηριστικά της μηχανής προκειμένου να «επιτευχθεί κάτι εξαιρετικό στο τέλος».
Ο Art director της CD Projekt Red, Jakub Knapik, σημείωσε ότι χάρη στη συνεργασία της Epic με πολλά άλλα στούντιο, υπάρχουν ήδη πολλά επιθυμητά χαρακτηριστικά στην Unreal Engine 5. «Η Unreal χρησιμοποιείται από πολλές ομάδες ήδη στον κόσμο, πολλές προοπτικές προβάλλονται στο σχεδιασμό των εργαλείων και αυτό βοηθά το εργαλείο να είναι πολύ πιο ευέλικτο.” Ως εκ τούτου, η CDPR θα επωφεληθεί από τις ιδέες άλλων χρηστών της Unreal.
Ο Game Director, Jason Slama, σημείωσε επίσης ότι τα παιχνίδια open world απαιτούν μια πραγματικά σταθερή μηχανή λόγω του όγκου των μεταβλητών και των κινητών μερών που έχουν αυτά τα είδη παιχνιδιών, υποδηλώνοντας ότι η Unreal Engine 5 μπορεί να προσφέρει ένα πολύ επιθυμητό επίπεδο σταθερότητας.
[su_button url=”https://itechnews.gr/2020/04/itechnews-gr-tora-pia-episima-kai-sta-google/” target=”blank” style=”bubbles” background=”#0726db” color=”#ffffff” size=”10″ wide=”yes” center=”yes” radius=”20″ icon=”https://itechnews.gr/wp-content/uploads/2021/08/google_news.jpg” icon_color=”#060606″ text_shadow=”2px 2px 2px #000000″ rel=”lightbox”]Ακολουθήστε το iTechNews.gr στο Google News! Παρακολουθήστε τα τελευταία νέα, τάσεις, αξεσουάρ και παρουσιάσεις[/su_button]
«Ένα από τα πράγματα που είναι πολύ σημαντικό να θυμάστε όταν μιλάμε για παιχνίδια open world έναντι, ας πούμε, γραμμικά παιχνίδια είναι οι πιθανότητες των πραγμάτων που μπορεί να πάνε στραβά ή τα σενάρια που πρέπει να εξετάσετε είναι εκθετικά υψηλότερα από τα γραμμικά παιχνίδια», είπε. «Οι παίκτες μπορούν να πάνε προς όποια κατεύθυνση θέλουν, μπορούν να χειριστούν το περιεχόμενο με οποιαδήποτε σειρά θέλουν θεωρητικά, και για να το συνθέσετε πραγματικά αυτό σημαίνει ότι χρειάζεστε ένα πραγματικά σταθερό περιβάλλον όπου μπορείτε να κάνετε αλλαγές με υψηλό επίπεδο εμπιστοσύνης. Δεν πρόκειται να σπάσει σε 1.600 άλλα σημεία».
Για περισσότερα από την CDPR, δείτε πώς ο Slama έχει ορκιστεί να αποφύγει την κρίση κατά την ανάπτυξη του The Witcher 4 και ότι το νέο παιχνίδι θα περιλαμβάνει μια νέα σχολή Witcher.
[signoff]
Εσείς πάντως μην ξεχάσετε να γραφτείτε στις ειδοποιήσεις μας , ώστε να ενημερωθείτε πρώτοι για τις πιο HOT προσφορές της ημέρας και ακόμη περισσότερες στο κανάλι μου στο Telegram και κάντε Like & Share την σελίδα μας στο Facebook.
Θα χαρώ να βοηθήσω και να απαντήσω απορίες σας. Θα με βρείτε στο Messenger ως Unpackman Review. Αφήστε μου ένα σχόλιο στο βίντεο ή στείλετε μου ένα email στο unpackmanreview@gmail.com. Κάντε SUBSCRIBE και πατήστε την ειδοποίηση () στο κανάλι μου.
Unpackman