Η Honor σπάει κάθε ρεκόρ όσον αφορά την ανάπτυξη που γνωρίζει σε σημαντικές αγορές, όπως την Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή, την Αφρική και τη Λατινική Αμερική. Βάσει των δεδομένων από την Counterpoint Research, η επιθετική επέκταση της Honor στην Ευρώπη της επέτρεψε να δει αύξηση 400% χρόνο με το χρόνο στη διάθεση συσκευών, πράγμα που είναι ανήκουστο για οποιοδήποτε άλλο brand την ίδια περίοδο.Το γράφημα παρουσιάζει την ανάπτυξη της Honor σε τρία διαφορετικά regionsΗ Honor όπως όλοι γνωρίζουμε διασπάστηκε από τη Huawei τον Νοέμβριο του 2020 και επέστρεψε δυναμικά σαν ένα ανεξάρτητο brand στην Ευρώπη τον Οκτώβριο του 2021. Η Honor μάλιστα δημιούργησε στενές συνεργασίες με ορισμένους από τους μεγαλύτερους παρόχους, όπως τη Vodafone, την Orange και την Wind Tre, ενώ όπως γνωρίζουμε οι συσκευές της περιλαμβάνουν και Google Services.
Η σειρά μεσαίου κόστους της Honor, όπως τα Honor 50 και τα Honor 70 αποτελούν την κύρια αιτία της ανάπτυξης αυτής. Αλλά και η σειρά Honor X βρήκε ιδιαίτερη απήχηση στην Ιταλία και στην Ανατολική Ευρώπη.
Οι οικογένειες συσκευών με τις καλύτερες επιδόσειςΑξίζει να αναφερθεί παράλληλα, ότι η Λατινική Αμερική αποτέλεσε το ισχυρό χαρτί της Honor όσον αφορά τη διάθεση συσκευών το Q1 με 700% αύξηση σε σύγκριση με τις τιμές της περσινής χρονιάς. Η διάθεση συσκευών της Honor τριπλασιάστηκε σε σύγκριση με το Q4 του 2022 και η εταιρεία γνώρισε σημαντική ανάπτυξη σε κάθε αγορά στη περιοχή, φθάνοντας στο top 5 σε Κολομβία, Περού, Παναμά και Γουατεμάλα.