Ίσως πρόκειται για τη μεγαλύτερη προδοσία της εμπιστοσύνης του κοινού από την Meta όπως αναφέρει η ιστοσελίδα firstpost σημειώνοντας ότι το Facebook επέτρεψε στο Netflix να βλέπει τα μηνύματα χρηστών προκειμένου να βοηθηθεί στην επιλογή περιεχομένου.
Αυτό ακριβώς αποκαλύπτουν δικαστικά έγγραφα που αποχαρακτηρίστηκαν πρόσφατα, σε μήνυση εναντίον της Meta, που αποκαλύπτει την περίεργη σχέση αυτή μεταξύ του γνωστού μέσου κοινωνικής δικτύωσης και της streaming υπηρεσίας.
Τα έγγραφα επισημαίνουν ότι η απόφαση της Meta να σταματήσει την παραγωγή original περιεχομένου για τη δική της πλατφόρμα streaming, το Facebook Watch, επηρεάστηκε από την ιδιαίτερη αγάπη που είχε με το Netflix, έναν από τους μεγαλύτερους διαφημιζόμενους στη πλατφόρμα της. Οι streaming φιλοδοξίες της Meta, κάποτε αποτελούσαν έναν ισχυρό ανταγωνιστή των Youtube και Netflix, ωστόσο πλέον έχουν εγκαταλειφθεί οριστικά. Αξίζει να σημειώσουμε σε αυτό το σημείο ότι μόλις τον περασμένο Απρίλιο, η Meta ανακοίνωσε την διακοπή των σχεδίων για original περιεχόμενο στο Facebook Watch.
Ωστόσο, τα προαναφερθέντα έγγραφα δείχνουν μια ακόμη πιο ενδιαφέρουσα πτυχή , ή καλύτερα ένα ακόμη πιο βαθύ κίνητρο πίσω από την εγκατάλειψη της streaming πλατφόρμας. Η Meta δηλαδή, ήθελε να καθησυχάσει και να ικανοποιήσει το Netflix, το οποίο δαπανούσε σημαντικά χρήματα για διαφήμιση στο Facebook.
Πολλά τα ερωτηματικά που προκύπτουν. Για ποιον λόγο η Meta θα επέτρεπε το Netflix να επηρεάσει μια τόσο σημαντική επιχειρηματική απόφαση όσον αφορά το Φacebook Watch;. Τα έγγραφα δείχνουν μια πολύ μεγάλη συνεργασία μεταξύ των δυο, κάνοντας λόγο ακόμη και ότι το Facebook επέτρεψε το Netflix να αποκτήσει πρόσβαση στα μηνύματα χρηστών.
Σε κάθε περίπτωση, οι αποκαλύψεις αυτές προσφέρουν μια άκρως ενδιαφέρουσα οπτική στη πολύπλοκη δυναμική μεταξύ γιγάντων, υπογραμμίζοντας με τον πιο χαρακτηριστικό τρόπο τις επιπτώσεις της συνεργασίας τους στον ανταγωνισμό και στις διαθέσιμες επιλογές που έχει ο χρήστης.