Η Grinding Gear Games, η εταιρία που αναπτύσει το Path of Exile 2, αποκαλύπτει μια ολοκαίνουργια κατηγορία που έρχεται στο franchise, η οποία πρόκειται να εισαγάγει έναν νέο τρόπο παιχνιδιού. Με μια πρώτη ματιά, η Mercenary Class πρόκειται να εισαγάγει έναν απροσδόκητο νέο τρόπο παιχνιδιού του είδους RPG. Το Path of Exile 2 είναι υπό εξέλιξη εδώ και αρκετά χρόνια, και πλέον έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει την ανοιχτή beta φάση του τον ερχόμενο Ιούνιο. Από την πλευρά της, η Grinding Gear Games παρέχει σταθερά στους θαυμαστές της συνεχείς ενημερώσεις για το πώς θα μοιάζει και πώς θα παίζει το πρώτο παιχνίδι, με τίτλο Affliction.
Η Grinding Gear Games ανακοίνωσε την Mercenary Class σε πρόσφατo livestream στο Twitch. H Mercenary είναι μια κατηγορία ranged DPS, χρησιμοποιώντας αποκλειστικά crossbows ως όπλο. Tα crossbows επιτρέπουν στους παίκτες να πυροβολούν τους εχθρούς με διάφορους τρόπους, που θα μοιάζουν σαν να κρατούν όπλα: υπάρχει μια μονή βολή που θυμίζει κυνηγετικά όπλα, μια γρήγορη βολή που θυμίζει αυτόματα όπλα και μια deadly βολή μεγάλης εμβέλειας θυμίζει sniper. Όλο αυτό εν μοιάζει με τίποτα άλλο που να έχει υπάρξει στο είδος ARPG και αυτή ειδικά η προσθήκη κάνει το Path of Exile 2 ένα παιχνίδι που πρέπει να παίξουν όλοι οι λάτρεις του hack-and-slash.
Tα crossbows των Mercenary μπορούν να βελτιωθούν περαιτέρω με διαφορετικά elemental bolts που το καθένα ταιριάζει συγκεκριμένες κατάστασεις και τύπους εχθρού. Στη συνέχεια, θα υπάρχουν attachments που θα προσθέτουν ακόμη περισσότερους τύπους επίθεσης, όπως ένας εκτοξευτής χειροβομβίδων που εκτοξεύει εκρηκτικές βολές, προκαλώντας τεράστιες ζημιές που θα αλλάζουν την ροή της μάχης.
Το playstyle του Mercenary ουσιαστικά μετατρέπει το παραδοσιακό παιχνίδι ARPG του Path of Exile 2 σε κάτι περισσότερο σαν παιχνίδι shoot-’em-up. Για να το υποστηρίξει αυτό, στο livestream, η Grinding Gear αποκάλυψε επίσης την εισαγωγή των χειριστηρίων κίνησης WASD στο παιχνίδι, ενισχύοντας περαιτέρω την αίσθηση του FPS. Οι προγραμματιστές προχώρησαν στην αποκάλυψη ότι ήθελαν να εξερευνήσουν διαφορετικούς σχεδιαστικούς τρόπους που συνήθως δεν αγγίζονται σε αυτό το είδος, διατηρώντας παράλληλα τις αγαπημένες ιδιότητες του Path of Exile, παρέχοντας τελικά μια νέα τελείως εμπειρία.
Οι νέες αλλαγές αντιμετωπίστηκαν με θετικά σχόλια από τους θαυμαστές του Path of Exile. Κάποιοι μοιράστηκαν τον ενθουσιασμό τους για το αντισυμβατικό gameplay που θα φέρει η Mercenary Class, ενώ περισσότεροι θαυμαστές επαίνεσαν την απόφαση να επιτραπεί η ρύθμιση του WASD, λέγοντας ότιη Grinding Gear έκανε τις προσθήκες που δεν ήξεραν ότι ήθελαν. Ένα πράγμα είναι σίγουρο: φαίνεται ότι το Path of Exile 2 εφαρμόζει καινοτομίες στο είδος, βελτιώνοντας αυτό που ήταν ήδη μια “winning formula”.
Why so Serious?
Let’s Play!