Αυξανόμενη βαίνει η παγκόσμια ζήτηση για wearable συσκευές, γεγονός που αποτυπώνεται στην πορεία των πωλήσεων του κλάδου κατά το 1ο τρίμηνο του 2019. Τους τρεις πρώτους μήνες του έτους στην παγκόσμια αγορά διατέθηκαν 49,6 εκατ. wearable συσκευές, αυξημένες κατά 55,2% σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της International Data Corporation (IDC), τα wrist-worn wearables αποτελούσαν την πλειονότητα των wearable συσκευών, συγκεντρώνοντας το 63,2% των συνολικών πωλήσεων. Από τα ίδια στοιχεία προκύπτει ότι οι συσκευές “ear-worn” αναδείχθηκαν, κατά το 1ο τρίμηνο του 2019, η προϊοντική κατηγορία με την ταχύτερη ανάπτυξη σε ετήσια βάση (135,1%) και αντιπροσώπευε ποσοστό 34,6% του συνόλου των wearables που διατέθηκαν στην παγκόσμια αγορά το 1ο τρίμηνο του τρέχοντος έτους.
Σύμφωνα με το Worldwide Quarterly Wearable Device Tracker της IDC, οι πωλήσεις smartwatches και wristbands αυξήθηκαν κατά 31,6% σε ετήσια βάση, με τη δυναμική τους στη συνολική αγορά των wearables να είναι σημαντική.
Προσφορά: Mi Band 4 – Προπαραγγείλετε το στα 49.99$ σήμερα για να το παραλάβετε μετά την επίσημη ανακοίνωση! |
Οι κορυφαίοι κατασκευαστές
Όσον αφορά τους βασικότερους παίκτες της αγοράς των wearable συσκευών, το 1ο τρίμηνο του έτους η Apple διατήρησε την ηγετική της θέση, βελτιώνοντας τις επιδόσεις της τόσο όσον αφορά τον όγκο, αλλά και την αξία των πωλήσεων. Η εταιρεία με μερίδιο 25,8% κατάφερε να αυξήσει τις πωλήσεις της – σε επίπεδο όγκου – κατά 49,5%.
Η Xiaomi κατέλαβε τη δεύτερη θέση της παγκόσμιας κατάταξης των wearables, σε μεγάλο βαθμό λόγω της δημοτικότητας της Mi Band. Το μερίδιο της επιχείρησης στην παγκόσμια αγορά των wearables διαμορφώθηκε το 1ο τρίμηνο του 2019 στο 13,3%, πετυχαίνοντας σημαντικό ρυθμό ανάπτυξης 68,2%. Ενώ η εταιρεία παραμένει επικεντρωμένη στην κινεζική αγορά, οι πρόσφατες επενδύσεις στην Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή δείχνουν να αποδίδουν, καθώς η επιχείρηση κατάφερε να κερδίσει μερίδιο σε αυτές τις περιοχές. Η Huawei κατετάγη τρίτη στην παγκόσμια κατάταξη από πλευράς πωλήσεων το 3ο τρίμηνο του έτους με μερίδιο 10% και ρυθμό ανάπτυξης της τάξης του 282,2%.
Η Samsung, από την πλευρά της, κατάφερε να συγκεντρώσει μερίδιο 8,7%, πετυχαίνοντας ένα επίσης αλματώδη ρυθμό ανάπτυξης της τάξης του 151,6%. Η Fitbit ήταν η εταιρεία που συμπλήρωσε την πρώτη πεντάδα με τους πιο ισχυρούς κατασκευαστές wearable προϊόντων, κατά το 1ο τρίμηνο του έτους. Η επιχείρηση πέτυχε το εξεταζόμενο διάστημα μερίδιο 5,9%, καταφέρνοντας να ενισχύσει τις πωλήσεις της κατά 35,7%. Να σημειωθεί ότι οι υπόλοιποι παράγοντες της παγκόσμιας αγοράς των wearable προϊόντων είχαν το 1ο τρίμηνο του έτους ένα μερίδιο 36,3% με πωλήσεις αυξημένες κατά 26%.
[signoff]