19.8 C
Athens
Παρασκευή, 19 Απριλίου 2024

Πως γλιτώνουμε τα χρήματά μας εάν έχουμε χρησιμοποιήσει το Paypal

Όσοι κάνετε αγορές μέσω διαδικτύου, ξέρουν ότι ο καλύτερος τρόπος για να πληρώνετε τις αγορές σας είναι ή μέσω κάποιας pre-paid κάρτας, κάποιας προπληρωμένης κάρτας, που ακόμα και να σας την κλέψουν δεν θα έχετε θέμα στο να σας πάρουν άλλα χρήματα ή μέσω του Paypal. Εγώ πάντως για να είμαι ειλικρινής προτιμώ το Paypal, γιατί ακόμα και να πάει κάτι στραβά, ξέρω ότι μέσω των μηχανισμών που έχει, θα πάρω τα χρήματά μου πίσω. Μάλιστα εξαιτίας αυτού, εγώ τουλάχιστον προσωπικά, δεν βάζω και κάποια ασφάλεια στις αγορές μου, που κοστίζει έξτρα χρήματα, αφού μέσω του Paypal θα δικαιωθώ. Ας δούμε όμως πως μπορείτε να το κάνετε εάν χρειαστεί….!

Κατανοούμε ότι αμφισβητήσεις σε συναλλαγές μπορεί να προκύψουν πού και πού. Ακόμα κι αν δεν έχετε αντιμετωπίσει κάποια έως τώρα, αυτή η γνώση θα σας βοηθήσει να προετοιμαστείτε καλύτερα, εάν και όταν προκύψει μία.

Εάν κάτι δεν πάει καλά με μια παραγγελία, οι συνήθεις λόγοι είναι:

Μη-παράδοση προϊόντος Σημαντική διαφορά προϊόντος από περιγραφή Μη-εξουσιοδοτημένη συναλλαγή
Μη-παράδοση προϊόντος Σημαντική διαφορά προϊόντος από περιγραφή Μη-εξουσιοδοτημένη συναλλαγή
Ο αγοραστής δεν παρέλαβε το προϊόν που έχει παραγγείλει και πληρώσει. Ο αγοραστής παρέλαβε ένα προϊόν που διαφέρει σημαντικά από την αρχική περιγραφή. Η αγορά έγινε χωρίς τη συγκατάθεση του αγοραστή.

Εγώ αυτό που θέλω να προσθέσω στον οδηγό αυτό για το Paypal, είναι πάντα να κάνετε βίντεο unboxing. Να κάνετε καθαρές λήψεις του προϊόντος, όπου να φαίνονται τα στοιχεία σας με τα στοιχεία του αποστολές και φυσικά το tracking number. το βίντεο αυτό το κρατάτε μέχρι να βεβαιωθείτε ότι το προϊόν που παραλάβατε είναι το σωστό. Εφόσον είναι το σωστό, το διαγράφετε, δεν σας χρειάζεται να πιάνει χώρο. Εάν όμως δεν είναι το σωστό, μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε στο να διεκδικήσετε πίσω τα λεφτά σας.

Με το βίντεο, κανένας δεν μπορεί να σας αμφισβητήσει ότι παραλάβατε ένα μη χαλασμένο προϊόν, οπότε είναι το πιο δυνατό σας όπλο για να μη χάσετε τα χρήματά σας πίσω. Υπόψιν, ακόμα και στο Paypal, πρέπει να αποδείξετε ότι ή δεν παραλάβατε ή αυτό που παραλάβατε είναι χαλασμένο. Το ότι δεν παραλάβατε, μπορείτε εύκολα να το αποδείξετε με το tracking number. Αλλά το ότι παραλάβατε χαλασμένο προϊόν, αυτό μόνο με το βίντεο και με φωτογραφίες μπορείτε να το κάνετε. Υπόψιν όμως, μερικές φορές μόνο φωτογραφίες μπορεί να μην φτάνουν, οπότε ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ τραβάμε βίντεο unboxing!

Τι κάνουμε όμως όταν γίνει η στραβή? Δείτε παρακάτω τις οδηγίες που δίνει το ίδιο το Paypal ότι πρέπει ν’ ακολουθήσετε αλλά και σε τι περιπτώσεις πρέπει να κινηθείτε και να ζητήσετε αποζημίωση….

 

Προστασία Αγοραστή και Από Απάτη

Ολοκληρώστε τις αγορές σας με μεγαλύτερη ασφάλεια με την PayPal. Όπου κι αν κάνετε τις αγορές σας, ό,τι κι αν αγοράζετε, αν αντιμετωπίζετε δυσκολίες, μπορούμε να σας βοηθήσουμε να τις ξεπεράσετε.

Προστασία Αγοραστή Προστασία από Απάτη Κρυπτογράφηση Δεδομένων
Εάν η αγορά σας που πληροί τις προϋποθέσεις δεν φτάσει στα χέρια σας ή δεν ανταποκρίνεται στην περιγραφή του πωλητή, μπορούμε να σας αποζημιώσουμε. Παρακολουθούμε όλες τις συναλλαγές 24 ώρες το 24ωρο για να αποτρέψουμε πιθανή απάτη, email phishing και κλοπή στοιχείων ταυτότητας. Κάθε συναλλαγή είναι κρυπτογραφημένη μέσω της προηγμένης τεχνολογίας κρυπτογράφησης που χρησιμοποιούμε.

Πώς λειτουργεί;

Παραδείγματα

Παραδείγματα

Κατευθυντήριες Οδηγίες

Κατευθυντήριες Οδηγίες

Αγαθά που δεν καλύπτονται

Αγαθά που δεν καλύπτονται

Σε περιπτώσεις σαν τις παρακάτω μπορούμε να σας βοηθήσουμε.

  • Αγοράσατε ένα βιβλίο, αλλά παραλάβατε ένα DVD.
  • Αγοράσατε ένα καινούργιο αγαθό, αλλά παραλάβατε κάτι μεταχειρισμένο.
  • Αγοράσατε 3 αγαθά, αλλά παραλάβατε μόνο 2.
  • Η αγορά σας υπέστη ζημιά κατά τη μεταφορά.
  • Από την παραγγελία σας έλειπαν σημαντικά κομμάτια (για τα οποία δεν ενημέρωσε ο πωλητής).
  • Αγοράσατε ένα αυθεντικό προϊόν, αλλά παραλάβατε μια απομίμηση.
Εάν συμβεί κάτι από αυτά, δεν σας καλύπτουμε.

  • Ο πωλητής περιέγραψε το αγαθό με ακρίβεια, αλλά εσείς δεν ήσασταν ευχαριστημένοι όταν το παραλάβατε.
  • Δεν υποβάλατε μια διαφωνία εντός 180 ημερών από την αγορά.
  • Ο συσχετιζόμενος λογαριασμός σας δεν είναι σε καλή κατάσταση.
Αυτοί είναι οι τύποι αγορών που δεν καλύπτει η Προστασία Αγοραστή της PayPal.

  • Ακίνητη περιουσία
  • Μηχανοκίνητα οχήματα και βιομηχανικός εξοπλισμός
  • Ειδικές παραγγελίες που διαφέρουν σημαντικά από την αρχική περιγραφή
  • Αγαθά αποθηκευμένης αξίας όπως δωροκάρτες και προπληρωμένες κάρτες
  • Αγαθά που παραβιάζουν τις πολιτικές μας
  • Οτιδήποτε έχετε αγοράσει αυτοπροσώπως (και όχι μέσω internet)
  • Αποστολή χρημάτων σε φίλους ή συγγενείς
  • Διαφωνίες που υποβάλλονται μετά το πέρας των 180 ημερών από την αγορά αγαθού που δεν παραδόθηκε και που διαφέρει σημαντικά από την αρχική περιγραφή,
  • Αγαθά που έχουν υποστεί φυσιολογική φθορά και αγαθά που είχαν ακριβή περιγραφή από τον πωλητή

Η PayPal δεν μπορεί να σας βοηθήσει να υποβάλετε ή να απαιτείτε αξίωση βάσει εγγύησης από τον πωλητή ή τον αρχικό κατασκευαστή. Παρομοίως, η Προστασία Αγοραστή της PayPal δεν μπορεί να λύσει ζητήματα γύρω από την απουσία εγγύησης ή εγκρίσεων προϊόντων. Αυτή η προστασία περιορίζεται στο ίδιο το αγαθό.

Προστασία στην οποία μπορείτε να βασιστείτε

Το πρόγραμμα Προστασίας Αγοραστή της PayPal σας δίνει τη δυνατότητα αποζημίωσης για την πλήρη τιμή αγοράς του αγαθού καθώς και για το αρχικό κόστος αποστολής που πληρώσατε, εάν υπήρχε, στην περίπτωση που δεν λάβετε το αγαθό από τον πωλητή ή όταν λάβετε το αγαθό και αυτό δεν συμφωνεί με την παραγγελία σας.

Η Προστασία Αγοραστή καλύπτει όλες τις αγορές που πληρούν τις προϋποθέσεις μέσω PayPal, καθώς και πληρωμές που πραγματοποιούνται μέσω του ιστοτόπου μας. Για να εκμεταλλευτείτε την Προστασία Αγοραστή, ζητούμε, μεταξύ άλλων, οι λογαριασμοί στην PayPal να είναι σε καλή κατάσταση και οποιαδήποτε διαφωνία να υποβάλλεται εντός 180 ημερών από την αγορά ή πληρωμή, σύμφωνα με τους σχετικούς Όρους και Προϋποθέσεις.

Διαβάστε τους Όρους της Προστασίας Αγοραστή.

Προστασία Λογαριασμού Επιστροφές χρημάτων Υποστήριξη με άμεση ανταπόκριση
Δεν είστε υπεύθυνοι για μη-εξουσιοδοτημένες αγορές από τον λογαριασμό σας. Εάν μια παραγγελία δεν φθάσει ή δεν ταιριάζει με την αρχική περιγραφή, θα σας αποζημιώσουμε για το πλήρες κόστος έγκυρων αγορών και για τα κόστη παράδοσης (όπου ισχύουν). Είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε. Σας υποστηρίζουμε σε περιπτώσεις ύποπτης δραστηριότητας, κλοπής στοιχείων ταυτότητας ή phishing. Αναφέρετε τις υποψίες σας απευθείας σε εμάς.

Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε τη Συμφωνία Χρήστη.

Είσαι αυτό που πληρώνεις Δεν κλείνουμε ποτέ Ασφάλεια κορυφαίου επιπέδου
Η μνήμη σας προστατεύει τα στοιχεία της σύνδεσής σας και σας επιτρέπει να πληρώνετε χωρίς να φανερώνετε τα στοιχεία της κάρτας σας. Σε περίπτωση που ξέχασετε τα στοιχεία της σύνδεσής σας, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις ερωτήσεις σας περί απορρήτου για να έχετε και πάλι πρόσβαση στον λογαριασμό σας. Αλλά εάν τις ξεχάσετε, επικοινωνήστε μαζί μας και θα σας βοηθήσουμε. Παρακολουθούμε όλες τις συναλλαγές 24 ώρες το 24ωρο για να αποτρέψουμε πιθανή απάτη, email phishing και κλοπή στοιχείων ταυτότητας. Κάθε συναλλαγή προστατεύεται αποτελεσματικά με το προηγμένο σύστημα κρυπτογράφησης που χρησιμοποιούμε. Εάν κάτι δείχνει ύποπτο, η ομάδα ειδικών ασφάλειας που διαθέτουμε θα εντοπίσει την ύποπτη δραστηριότητα και θα σας βοηθήσει να προστατευτείτε από πλαστές συναλλαγές. Να θυμάστε ότι ποτέ δεν θα σας ζητήσουμε ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα. Κάντε αγορές ή πωλήσεις στο νόμισμά σας σε όλο τον κόσμο. Μπορούμε να διαχειριστούμε 25 νομίσματα από 202 χώρες και αγορές και να τα μετατρέψουμε όπως σας εξυπηρετεί καλύτερα. Το χρήμα ταξιδεύει παντού.

Χρήσιμοι σύνδεσμοι για την ασφάλειά σας

Αναφορά παράνομης πρόσβασης στον λογαριασμό σας Δείτε ολόκληρη τη Συμφωνία Χρήστη Επισκεφθείτε το Κέντρο Επίλυσης Διαφορών
Επίλυση διαφωνίας με πωλητή Επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών Μάθετε περισσότερα για το 3D-Secure
Περισσότερα για το email phishing Επισκεφθείτε το Κέντρο Βοήθειας της PayPal

Εδώ να συμπληρώσω ότι εάν μπορώ να σας βοηθήσω κάπου, πολύ ευχαρίστως να το κάνω. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου είτε μέσω του email του site, είτε μέσω της σελίδας του site στο Facebook ή μέσω messenger ή ακόμα και μέσω skype. Τρόποι πολλοί, όρεξη να υπάρχει και ανάγκη.

 

[signoff]

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Leave a reply

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ

Μετάβαση στο περιεχόμενο