Οι Canalys, IDC και Counterpoint έχουν προωθήσει την Xiaomi στην τρίτη θέση, στους πίνακες των μεγαλύτερων εταιρειών smartphone στον κόσμο, στο μερίδιο αγοράς και στον όγκο αποστολών. Είναι ένα απίστευτο επίτευγμα για την ακόμα σχετικά νέα εταιρεία (ιδρύθηκε το 2010), με τον διευθύνοντα σύμβουλο Lei Jun να πηγαίνει στα κινεζικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να απολαμβάνει κάποια καυχητικά δικαιώματα. Η ειρωνεία της υπόθεσης είναι ότι η Xiaomi θεωρείται η Apple της ανατολής και πολλές φορές έχει κατηγορηθεί ότι την χρησιμοποιεί σαν έμπνευση, οπότε τώρα το να την περνάει φαίνεται ένα φανταστικό επίτευγμα!
Η Xiaomi σημείωσε απίστευτη ανάπτυξη κατά τη διάρκεια του χρόνου τόσο εντός όσο και εκτός έδρας. Στην Κίνα, η Xiaomi ήταν η μόνη εταιρεία σε ένα γράφημα που παρήγαγε η Canalys που διαχειρίστηκε την ανάπτυξη κατά το τρίτο τρίμηνο του 2020, ενώ οι Huawei, Vivo, Oppo, Apple και “Άλλοι” έπρεπε να προσπαθήσουν να αντισταθμίσουν τις αντίστοιχες απώλειές τους. Μεγάλες εκτοξεύσεις όπως αυτές των Redmi K30 Ultra και premium Mi 10 Ultra smartphone βοήθησαν τη Xiaomi να διατηρήσει ισχυρή θέση στην εγχώρια αγορά: Το Xiaomi Mi 10 Ultra πραγματοποίησε πάνω από 57 εκατομμύρια δολάρια στα πρώτα 10 λεπτά των πωλήσεών του, ενώ 100.000 συσκευές Redmi K30 Ultra πουλήθηκαν μόλις σε ένα λεπτό.
Ευτυχώς για τη Xiaomi, η εταιρεία κατάφερε να επαναλάβει τις εγχώριες επιτυχίες της στο εξωτερικό, με τη σειρά Redmi 9 να έχει εξαιρετική επιτυχία στην αγορά της Ινδίας. Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία της Canalys, η Xiaomi έχει αποστείλει 47,1 εκατομμύρια μονάδες το τρίτο τρίμηνο του 2020, υστερεί έναντι της Huawei με 51,7 εκατομμύρια και η Samsung με 80,2 εκατομμύρια. Ωστόσο, πιο ειλικρινά, η ετήσια αλλαγή που ανέφερε η IDC έχει την κινεζική εταιρεία στο + 42,0%, κάτι που είναι εκπληκτικό όταν τοποθετείται σε σύγκριση με την Apple (-10,6%), τη Huawei (-22,0%) και τη Samsung (+ 2,9%). Είναι σαφές ότι η Huawei αισθάνεται επίσης την επίδραση των σταθερών και συχνών εκκινήσεων smartphone της Xiaomi.
[signoff]
Πηγή: https://www.seekdevice.com/