Μετάβαση στο περιεχόμενο
29.1 C
Athens
Τρίτη, 29 Ιουλίου 2025

Οι εταιρείες αυτοκινήτων θα πρέπει να αναφέρουν αυτοματοποιημένα ατυχήματα οχημάτων σύμφωνα με νέους κανόνες

Οι εταιρείες αυτοκινήτων θα πρέπει να αναφέρουν ατυχήματα που περιλαμβάνουν προηγμένα συστήματα βοήθειας οδηγού σύμφωνα με νέους κανόνες που προτείνονται από την Εθνική Υπηρεσία Ασφάλειας Κυκλοφορίας των ΗΠΑ (NHTSA).

Η γενική παραγγελία θα ισχύει για κατασκευαστές οχημάτων εξοπλισμένων με συστήματα υποβοήθησης οδηγού επιπέδου 2 μέσω πλήρως αυτόνομων συστημάτων επιπέδου 5, σύμφωνα με την ταξινόμηση της Εταιρείας Μηχανικών Αυτοκινήτων για αυτόνομα οχήματα.

Στο Επίπεδο 2, το όχημα μπορεί να ελέγχει τόσο το τιμόνι όσο και την επιτάχυνση και την επιβράδυνση, αλλά υπολείπεται της αυτο-οδήγησης επειδή ένας άνθρωπος κάθεται στο κάθισμα του οδηγού και μπορεί να πάρει τον έλεγχο του αυτοκινήτου ανά πάσα στιγμή. Το επίπεδο 5 αναφέρεται σε ένα πλήρως αυτόνομο όχημα που μπορεί να ταξιδέψει οπουδήποτε, υπό οποιεσδήποτε συνθήκες. Συγκεκριμένα, δεν υπάρχουν οχήματα επιπέδου 5 σήμερα.

«Η βασική αποστολή του NHTSA είναι η ασφάλεια. Υποχρεώνοντας την αναφορά σφαλμάτων, ο οργανισμός θα έχει πρόσβαση σε κρίσιμα δεδομένα που θα βοηθήσουν γρήγορα στον εντοπισμό ζητημάτων ασφάλειας που θα μπορούσαν να προκύψουν σε αυτά τα αυτοματοποιημένα συστήματα », δήλωσε ο Steven Cliff, ενεργός διαχειριστής του NHTSA, σε μια δήλωση. «Στην πραγματικότητα, η συλλογή δεδομένων θα συμβάλει στην εμπιστοσύνη του κοινού ότι η ομοσπονδιακή κυβέρνηση παρακολουθεί στενά την ασφάλεια των αυτοματοποιημένων οχημάτων».

Η απόφαση είναι μια απόλυτη απόκλιση από τις πρόσφατες διοικήσεις, οι οποίες έχουν γενικά υιοθετήσει μια χειροπιαστή προσέγγιση για τη νέα αυτόνομη αυτοκινητοβιομηχανία. Οι εταιρείες συνήθως έχουν την τάση να μοιράζονται όσο το δυνατόν λιγότερο, προκειμένου να διατηρήσουν το κόστος χαμηλό, να προστατεύσουν τις ιδιόκτητες πληροφορίες και να ελέγξουν τις αφηγήσεις τους, αποτρέποντας την κυκλοφορία ενοχλητικών πληροφοριών.

Και για λίγο, η ομοσπονδιακή κυβέρνηση τείνει να συμφωνήσει , πιστεύοντας ότι η απαίτηση αποκάλυψης δεδομένων θα ήταν υπερβολικά επαχθής για τη βιομηχανία AV και πιθανότατα θα μπορούσε να προκαλέσει έρευνα που υποθετικά θα μπορούσε να οδηγήσει σε μείωση των θανατηφόρων ατυχημάτων οχημάτων Αυτή η στάση laissez-faire ξεκίνησε κατά τη διάρκεια της κυβέρνησης Ομπάμα και συνεχίστηκε υπό τον Ντόναλντ Τραμπ.

Αλλά η κυβέρνηση Μπάιντεν ακολουθεί μια διαφορετική τακτική. Το Υπουργείο Μεταφορών, υπό τον Γραμματέα Pete Buttigieg, φαίνεται να είναι λιγότερο αλλεργικό στην ιδέα ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες και οι εταιρείες τεχνολογίας υποχρεούνται να κάνουν το ελάχιστο και να συλλέγουν δεδομένα σχετικά με τη λειτουργία μερικών και πλήρως αυτόνομων οχημάτων σε δημόσιους δρόμους.

Σε μια πρόσφατη συνέντευξή του στο The Verge , ο Buttigieg χαρακτήρισε τα αυτόνομα οχήματα «έναν κινούμενο στόχο» με τεράστιες επιπτώσεις στην ασφάλεια για όλους στο δρόμο, προσθέτοντας: «Πρέπει να γίνουμε πιο πίσω, χρησιμοποιώντας τις υπάρχουσες αρχές μας, αλλά και να τα ενημερώσουμε».

Επί του παρόντος, όταν ένα όχημα εξοπλισμένο με ένα μερικώς αυτόνομο σύστημα καταρρέει, το βάρος των τοπικών αρχών είναι να διερευνήσει και να κοινοποιήσει πληροφορίες στο κοινό. Περιστασιακά, το NHTSA και το Εθνικό Συμβούλιο Ασφάλειας Μεταφορών θα στέλνουν τους ερευνητές και στο σημείο του ατυχήματος. Ωστόσο, η εταιρεία αυτοκινήτων ενδέχεται να μην αποκαλύψει τίποτα δημοσίως σχετικά με το ατύχημα, ανάλογα με το επίπεδο ενδιαφέροντος. Προς το παρόν δεν υπάρχει τυποποιημένος τρόπος συλλογής πληροφοριών σχετικά με σφάλματα που αφορούν συστήματα επιπέδου 2 και άνω.

Δεν υπάρχουν επίσης ομοσπονδιακοί κανόνες που να απαιτούν από τις εταιρείες AV να υποβάλλουν πληροφορίες σχετικά με τις δοκιμαστικές τους δραστηριότητες στην κυβέρνηση. Αντ ‘αυτού, ένα συνονθύλευμα πολιτειακών ρυθμίσεων διέπει τι είναι και δεν αποκαλύπτεται. Η Καλιφόρνια έχει τους πιο αυστηρούς κανόνες, που απαιτούν από τις εταιρείες να λάβουν άδεια για διαφορετικούς τύπους δοκιμών, να αποκαλύψουν τα ατυχήματα των οχημάτων και να απαριθμήσουν τον αριθμό των μιλίων που οδηγούνται και τη συχνότητα με την οποία οι οδηγοί ανθρώπινης ασφάλειας αναγκάστηκαν να πάρουν τον έλεγχο των αυτόνομων οχημάτων τους (επίσης γνωστά ως «απεμπλοκή»). Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι οι εταιρείες AV τείνουν να μισούν τις απαιτήσεις της Καλιφόρνια .

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες και οι εταιρείες τεχνολογίας είναι βέβαιο ότι θα εξετάσουν τελικά αυτόν τον νέο κανόνα, αλλά η NHTSA είπε ότι στόχος είναι να «εντοπίσει πιθανά ζητήματα ασφάλειας και επιπτώσεις που προκύπτουν από τη λειτουργία προηγμένων τεχνολογιών σε δημόσιους δρόμους και να αυξήσουν τη διαφάνεια».

Από τότε που η Tesla παρουσίασε το Autopilot το 2015, υπήρξαν τουλάχιστον 11 θάνατοι σε εννέα συντριβές στις ΗΠΑ που αφορούσαν το σύστημα βοήθειας οδηγού. Σε διεθνές επίπεδο, υπήρξαν τουλάχιστον άλλοι εννέα θάνατοι σε επτά επιπλέον ατυχήματα.

Ορισμένες εταιρείες έχουν κυκλοφορήσει προληπτικά δεδομένα σχετικά με ατυχήματα που αφορούν αυτοματοποιημένα οχήματά τους. Πέρυσι, η Waymo δημοσίευσε 6,1 εκατομμύρια μίλια δεδομένων οδήγησης το 2019 και το 2020, συμπεριλαμβανομένων 18 συντριβών και 29 συγκρούσεων κοντά- χείλους Άλλες εταιρείες AV έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον για το ίδιο, αλλά δεν έχουν ακόμη ακολουθήσει. Η Tesla δημοσιεύει μια τριμηνιαία «αναφορά ασφάλειας» για το Autopilot, αλλά παραλείπει βασικές λεπτομέρειες που θα βοηθήσουν στον προσδιορισμό των προτύπων.

Δεν γνωρίζουμε ακόμη εάν αυτό θα είναι προάγγελο των μελλοντικών πραγμάτων, αλλά φαίνεται πιθανό ότι η δωρεάν διαδρομή που απολαμβάνουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες και οι εταιρείες τεχνολογίας όσον αφορά τις αυτόνομες δοκιμές και την ανάπτυξη οχημάτων θα μπορούσε να τελειώσει.

[signoff]

πηγη

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Leave a reply

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Η 4η Έκδοση του BEST SELLER Smartwatch με “ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ” ΦΑΚΟ Zeblaze Stratos 4…. ΣΤΑ 51€ ΚΟΜΠΛΕ!!!

Στην Καλύτερη τιμή EVER Μου το ζητήσατε και το έφερα... Έχει ξεχωριστό 2λεντο φακό που για Smartwatch "σκοτώνει" είναι πανάλαφρο... έχει δικό του GPS, αδιαβροχοποίηση IP69...

Το ChatGPT μπορεί να τροφοδοτεί ψυχώσεις – Τα ανησυχητικά στοιχεία νέας μελέτης

Σύμφωνα με νέες μελέτες το ChatGPT μπορεί να οδηγεί ανθρώπους σε ψύχωση καθώς εκατομμύρια στρέφονται στην τεχνητή νοημοσύνη για παρέα ή συμβουλές. Πιο συγκεκριμένα Ψυχίατροι...

Η AMD ανακοίνωσε τις τιμές των νέων “Zen 5” Threadripper επεξεργαστών!

Η AMD ανακοίνωσε τις τιμές των νέων AMD Ryzen Threadripper 9000 Series επεξεργαστών, οι οποίοι φέρνουν την κωδική ονομασία HEDT και αναμένεται να κυκλοφορήσουν στις 31 Ιουλίου. Οι νέοι επεξεργαστές απευθύνονται στους...

vivo Y400: Eπίσημο με Snapdragon 685 και μπαταρία 6.000mAh

Η vivo ανακοίνωσε επίσημα τη νεότερη προσθήκη στη δημοφιλή σειρά Y, το vivo Y400, μια συσκευή μεσαίας κατηγορίας που επικεντρώνεται στην αυτονομία και την...

Ηλεκτρικά οχήματα με αυτονομία 5.000 χλμ ίσως σύντομα γίνουν πραγματικότητα

Το μεγαλύτερο πρόβλημα με τα ηλεκτρικά οχήματα είναι η αυτονομία, σε συνδυασμό με το αρκετά υποανάπτυκτο δίκτυο ταχυφορτιστών. Τα περισσότερα οχήματα προσφέρουν μια αυτονομία...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ

Η 4η Έκδοση του BEST SELLER Smartwatch με “ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ” ΦΑΚΟ Zeblaze Stratos 4…. ΣΤΑ 51€ ΚΟΜΠΛΕ!!!

Στην Καλύτερη τιμή EVER Μου το ζητήσατε και το έφερα... Έχει ξεχωριστό 2λεντο φακό που για Smartwatch "σκοτώνει" είναι πανάλαφρο... έχει δικό του GPS, αδιαβροχοποίηση IP69...

Το Μικρότερο “ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ” Air Condition του “ΚΟΣΜΟΥ”!? (με κομπρέσορα) EnjoyCool Link2 Portable Outdoor A/C

Είναι τόσο ιδιαίτερο που σπάνια βλέπεις κάτι αντίστοιχο Είναι για ένα πολύ ιδιαίτερο κοινό... τους "Φανατικούς" Campers που συνήθως ο εξοπλισμός τους είναι για βραβείο...

NVR… Χωρίς… NVR!?!? Story Time και … Είναι μια λύση! Reolink Hub 1 (Video)

Πως θα σου φαινόταν να έχεις ασύρματες με μπαταρία και ηλιακό πάνελ κάμερες και να μπορούσες να καταγράφεις τοπικά μέσα στο σπίτι σου γρήγορα...

Τα Ακουστικά της “ΤΥΧΗΣ”… τα κάνεις δικά σου ή τα διεκδικείς… Από Ελλάδα Recci TYCHE W56 και Giveaway

Ένα ζευγάρι ακουστικών in ear τύπου airpods... πολύ ιδιαίτερου σχεδιασμού, κατασκευασμένα από μέταλλο που σε κάνουν να θέλεις να τα βάλεις στην συλλογή σου...

Η πιο “ΕΞΥΠΝΗ” Κλειδαριά Πόρτας σε 5 Λεπτά!? Στα 159€ ΚΟΜΠΛΕ!!! Νέα WELOCK Touch63

Αν σκεφτείς λίγο Out of the Box έχω την αίσθηση πως ακόμη και σαν δοκιμή αξίζει και στο τέλος θα με δικαιώσεις... Οι ευκολίες και...