Όπως έχουμε αναφέρει και σε προηγούμενο άρθρο μας η Rolex δεν χρειάζεται το στέμμα της για να αποδείξει ότι είναι ο βασιλιάς της ελβετικής ωρολογοποιίας, δεδομένου ότι μόνο την περασμένη χρονιά και μάλιστα κατά την διάρκεια της πανδημίας αντιπροσώπευε το 1/4 του συνολικού κύκλου εργασιών της βιομηχανίας.
Είναι μία εταιρεία που δεν έχει να αποδείξει τίποτα και σπάνια προχωρά σε δημόσιες δηλώσεις που να αφορούν την παραγωγή και την διανομή των ρολογιών της, δεδομένου ότι ανήκει στο ίδρυμα Hans Wilsdorf, το οποίο αναγνωρίζεται από την ελβετική κυβέρνηση ως φιλανθρωπικό τραστ. Όλα αυτά μέχρι πρόσφατα, καθως η εταιρεία “έσπασε” την σιωπή της μετά από ένα άρθρο που δημοσιεύτηκε στο Yahoo Finance, στο οποίο αναφερόταν η μεγάλη έλλειψη των προϊόντων της παγκοσμίως.
Στο άρθρο εκφράζονται διάφορες απόψεις σχετικά με την μεγάλη έλλειψη που υπάρχει, και μάλιστα ο δημοσιογράφος Eric Wind του Wind Vintage είπε πως “Είναι μια τέλεια καταιγίδα”, ενώ πρόσθεσε πως εκτός από τους περιορισμούς στην προσφορά και τη συνολική ζήτηση, πλέον υπάρχουν πολλοί τρόποι να πουλήσει κανείς αυτά τα ρολόγια στο διαδίκτυο – κάνοντας έναν παραλληλισμό με την μεταπώληση των sneakers στην δευτερογενή αγορά.
Σε όλα αυτά η Rolex απάντησε με μια δήλωση, η οποία αναφέρει: “Η έλλειψη των προϊόντων μας δεν αποτελεί στρατηγική από την πλευρά μας. Η τρέχουσα παραγωγή δεν μπορεί να καλύψει την υπάρχουσα ζήτηση, τουλάχιστον όχι χωρίς να μειώσει την ποιότητα των ρολογιών μας – κάτι που αρνούμαστε να κάνουμε καθώς η ποιότητα των προϊόντων μας δεν πρέπει ποτέ να διακυβεύεται. Αυτό το επίπεδο αριστείας απαιτεί χρόνο, και όπως κάναμε πάντα, θα συνεχίσουμε να αφιερώνουμε τον απαραίτητο χρόνο για να διασφαλίσουμε ότι όλα τα ρολόγια μας όχι μόνο θα συμμορφώνονται με τα πρότυπα αριστείας, αλλά και θα ανταποκρίνονται στις προσδοκίες των πελατών μας ως προς την ποιότητα και την αξιοπιστία.”
[su_button url=”https://itechnews.gr/2020/04/itechnews-gr-tora-pia-episima-kai-sta-google/” target=”blank” style=”bubbles” background=”#0726db” color=”#ffffff” size=”10″ wide=”yes” center=”yes” radius=”20″ icon=”https://itechnews.gr/wp-content/uploads/2021/08/google_news.jpg” icon_color=”#060606″ text_shadow=”2px 2px 2px #000000″ rel=”lightbox”]Ακολουθήστε το iTechNews.gr στο Google News! Παρακολουθήστε τα τελευταία νέα, τάσεις, αξεσουάρ και παρουσιάσεις[/su_button]
“Όλα τα ρολόγια Rolex αναπτύσσονται και παράγονται εσωτερικά στις τέσσερις τοποθεσίες μας στην Ελβετία. Συναρμολογούνται στο χέρι, με εξαιρετική προσοχή, για να πληρούν τα μοναδικά πρότυπα υψηλής ποιότητας, απόδοσης και αισθητικής της μάρκας. Όπως είναι φυσικό, αυτό περιορίζει τις παραγωγικές μας ικανότητες – τις οποίες συνεχίζουμε να αυξάνουμε όσο το δυνατόν περισσότερο και πάντα σύμφωνα με τα ποιοτικά μας κριτήρια.”
“Τέλος, πρέπει να σημειωθεί ότι τα ρολόγια της Rolex διατίθενται αποκλειστικά από επίσημους λιανοπωλητές, οι οποίοι αποφασίζουν μόνοι τους πως θα κατανεμηθούν στους πελάτες.”
Να σημειώσουμε πως η Rolex δεν είναι ο μόνος οίκος ωρολογοποιίας που έχει εκφράσει την απογοήτευση του για την αδυναμία κάλυψης της αυξανόμενης ζήτησης, δεδομένου ότι Πρόεδρος της Patek Philippe, Thierry Stern, τα τελευταία χρόνια έχει μιλήσει αρκετές φορές για τα προβλήματα της επέκτασης της παραγωγής και το χρονικό διάστημα που απαιτείται για την εκπαίδευση νέων ωρολογοποιών, εκτιμώντας ότι ένας θεωρητικός διπλασιασμός της παραγωγής χρειάζεται 20 χρόνια για να εφαρμοστεί.
[signoff]
Εσείς πάντως μην ξεχάσετε να γραφτείτε στις ειδοποιήσεις μας , ώστε να ενημερωθείτε πρώτοι για τις πιο HOT προσφορές της ημέρας και ακόμη περισσότερες στο κανάλι μου στο Telegram και κάντε Like & Share την σελίδα μας στο Facebook.
Θα χαρώ να βοηθήσω και να απαντήσω απορίες σας. Θα με βρείτε στο Messenger ως Unpackman Review. Αφήστε μου ένα σχόλιο στο βίντεο ή στείλετε μου ένα email στο unpackmanreview@gmail.com. Κάντε SUBSCRIBE και πατήστε την ειδοποίηση () στο κανάλι μου.
Unpackman