Ηπαρουσίαση του πρώτου παγκόσμιου ηλεκτρικού αγωνιστικού αυτοκινήτου πλήρους μεγέθους, αποτελεί ορόσημο στην αυγή μιας νέας επανάστασης στην κινητικότητα. Είναι ο ανταγωνισμός που οδηγεί την πρόοδο και επιταχύνει την άφιξη της τεχνολογίας που θα μεταμορφώσει τις ‘καθαρές’ μετακινήσεις επιβατών, την εφοδιαστική και ακόμη και την προηγμένη αεροπορική κινητικότητα για ιατρικές εφαρμογές”, σύμφωνα με τον Matthew Pearson, ιδρυτή της Airspeeder και Alauda Aeronautics.
Το Airspeeder Mk3, είναι ένα ηλεκτρικό κάθετο όχημα απογείωσης και προσγείωσης (eVTOL) πλήρους μεγέθους. Θα μετάσχει σε σειρά πιλοτικών αγώνων το 2021, χωρίς πιλότο, αλλά με χειριστή από απόσταση, προκειμένου να εξαχθούν τα καλύτερα αποτελέσματα για επανδρωμένη σειρά αγώνων το 2022.
Τρία χρόνια χρειάστηκαν για τη δημιουργία του Mk3, που κατασκευάζεται επί του παρόντος στην έδρα της Airspeeder και της Alauda στην Αδελαΐδα της Νότιας Αυστραλίας. Πάνω από 10 πανομοιότυπα αγωνιστικά οχήματα θα παραχθούν και θα παραδοθούν σε ομάδες το 2021. Το σκάφος αναπτύσσεται και κατασκευάζεται από μια ομάδα που απαρτίζεται από κορυφαία ονόματα στην αεροδιαστημική, την αυτοκινητοβιομηχανία και την τεχνολογία μηχανοκίνητου αθλητισμού, συμπεριλαμβανομένων: Mclaren, Babcock Aviation, Boeing, Jaguar Land Rover, Rolls-Royce και Brabham.
Η σειρά αγώνων Airspeeder Mk3 θα ανακοινωθεί τους επόμενους μήνες. Αυτοί οι εξ αποστάσεως πιλοτικοί αγώνες θα αναπτύσσουν ταχύτητες άνω των 120 χλμ./ώρα.
Οι πρώτοι αγώνες της Airspeeder θα διεξαχθούν το 2021 στην Αυστραλία, πριν από την έναρξη ενός διεθνούς ημερολογίου αγώνων.
Τόσο το τηλεκατευθυνόμενο Mk3 όσο και τα επανδρωμένα αεροσκάφη Airspeeder Mk4, θα παρέχουν ένα ασφαλές περιβάλλον από το οποίο βασικές καινοτομίες γύρω από την ασφάλεια, τον θόρυβο και τις μπαταρίες μπορούν να βελτιωθούν με την ευρύτερη ανάπτυξη μιας βιομηχανίας που προβλέπει η Morgan Stanley ότι θα ανέρχεται σε 1,5 τρισεκατομμύρια δολάρια έως το 2050.
Το σκάφος, το οποίο θα χειρίζεται ένας εξειδικευμένος απομακρυσμένος χειριστής από το έδαφος, διαθέτει μια σειρά τεχνολογιών και μηχανικών στοιχείων που δεν έχουν ξανασυμβεί σε ένα σκάφος eVTOL. Αυτές οι καινοτομίες θα περιλαμβάνουν συστήματα αποφυγής σύγκρουσης LiDAR και Radar που δημιουργούν ένα «εικονικό πεδίο δύναμης» γύρω από το σκάφος για να εξασφαλίσουν ασφαλείς αγώνες. Το Mk3 διαθέτει πλαίσιο και άτρακτο από ανθρακονήματα, για αντοχή, ακαμψία, ευελιξία και απόδοση. Το Mk4 θα είναι ακόμα πιο ενισχυμένο.
Ο κινητήρας του MK3, ισχύος 96 kW, μπορεί να σηκώσει το σκάφος που ζυγίζει μόλις 100 κιλά (μη επανδρωμένο) και οι επιταχυντές να το ωθήσουν σε ταχύτητες άνω των 120 χλμ./ώρα.
Οι επιταχυντές του Mk3 είναι 8, ήτοι 4 διπλοί, που επιτρέπουν ευελιξία, σταθερότητα, αλλά και ασφάλεια κατά την προσγείωση, σε περίπτωση που ένας έλικας έχει πρόβλημα.
Οι αγώνες της Airspeeder θα περιλαμβάνουν γρήγορες στάσεις, για ταχεία αφαίρεση και αντικατάσταση των μπαταριών στο έδαφος. Μάλιστα, οι μηχανικοί ανάλογα την περίσταση θα μπορούν να βάλουν μπαταρία που ελαφριά για περισσότερη ευελιξία ή πιο βαριά, για μεγαλύτερη διάρκεια.
Εν αναμονή…
[signoff]
Πηγή: https://www.sport24.gr/
Εσείς πάντως μην ξεχάσετε να γραφτείτε στις ειδοποιήσεις μας , ώστε να ενημερωθείτε πρώτοι για τις πιο HOT προσφορές της ημέρας και ακόμη περισσότερες στο κανάλι μου στο Telegram και κάντε Like & Share την σελίδα μας στο Facebook.
Θα χαρώ να βοηθήσω και να απαντήσω απορίες σας. Θα με βρείτε στο Messenger ως Unpackman Review. Αφήστε μου ένα σχόλιο στο βίντεο ή στείλετε μου ένα email στο unpackmanreview@gmail.com. Κάντε SUBSCRIBE και πατήστε την ειδοποίηση () στο κανάλι μου.