14.4 C
Athens
Παρασκευή, 22 Νοεμβρίου 2024

Ξεχάστε για πάντα τ’ όνομα Huami! Η εταιρεία θα λέγεται πια Zepp!

Η Huami Corporation αρχικά κέρδισε την αναγνώριση ως το ODM, στη γραμμή παρακολούθησης της φυσικής κατάστασης των Xiaomi Mi Band. Στη συνέχεια ξεκίνησε μόνη της μέσω της σειράς wearable Amazfit, η οποία τώρα κυμαίνεται από την πειραματική ευέλικτη οθόνη X έως την ευρέως ελκυστική, προσιτή σειρά Bip. Τώρα, ανακοίνωσε ξαφνικά αλλαγή ονόματος που, όπως πιστεύει, θα διατηρήσει αυτήν την επιτυχία.

Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι έχει μετονομαστεί και επίσημα (εκκρεμεί νομικά μόνο η ρυθμιστική έγκριση) από Huami σε Zepp Health Corporation, μια αναζωογόνηση που εφαρμόζεται σε όλες τις αγορές της σε όλο τον κόσμο και σε κάθε πτυχή της επιχείρησής της: ακόμη και το αναγνωριστικό χρηματιστηρίου της Νέας Υόρκης (NYSE) είναι τώρα ZEPP. Βέβαια η εταιρεία θα παραμείνει μ’ αυτό το όνομα μόνο στην Κίνα. Άρα το Zepp, είναι το διεθνές όνομα της εταιρείας…..!

Αυτή η μετάβαση βρίσκεται σε εξέλιξη από τότε που πριν λίγο καιρό αγόρασε το εμπορικό σήμα Zepp, μία εταιρεία που προέρχεται από τη Silicon Valley και συσχετίζεται με την τεχνολογία υγείας. Έτσι για παράδειγμα, τα είδη ένδυσης Huami έχουν συζευχθεί με την εφαρμογή αυτού του ονόματος για αρκετό καιρό τώρα.

Η εταιρεία έχει υιοθετήσει αυτό το όνομα γενικά σε μια προσπάθεια να στηρίξει τη σύνδεση μεταξύ της ανθρώπινης ευημερίας και της τεχνολογίας που, όπως ισχυρίζεται, αντιπροσωπεύει. Η Huami – συγγνώμη, η Zepp Health – το έκανε επίσης για να σφυρηλατήσει το γεγονός ότι δεν είναι πλέον απλώς ένα σπίτι που κατασκευάζει ρούχα.

Πράγματι, ισχυρίζεται ότι έχει επίσης “αναπτύξει μια πλατφόρμα αποκλειστικής τεχνολογίας, συμπεριλαμβανομένων τσιπ AI, βιομετρικών αισθητήρων και αλγορίθμων δεδομένων υγείας”. Χρησιμοποιώντας αυτό, για να μην αναφέρουμε το νέο της όνομα, σκοπεύει να επεκταθεί σε πολλούς ακόμη τομείς της τεχνολογίας υγείας, συμπεριλαμβανομένων των συνδεδεμένων προϊόντων υγείας, των αναλυτικών στοιχείων για τους ασφαλιστές και της ακρίβειας, πιθανώς στην πραγματικότητα των κλινικών, αισθητήρων.

Για το σκοπό αυτό, η εταιρεία έχει εξασφαλίσει “στρατηγικές συνεργασίες” με εταιρείες σε αυτούς τους τομείς, όπως την Hyperfine, την Promaxo και την Prudential Asia, για να επιτύχουν αυτούς τους στόχους. Τέλος, η εταιρεία έχει δηλώσει ότι τ’ όνομα “Zepp” είναι πιο καθολικό στους πολιτισμούς και τις γλώσσες, καθώς και απλώς πιο εύκολο να το πούμε.

Ωστόσο, δεν έχει ακόμη περιγράψει την επίδραση αυτής της αλλαγής στα προϊόντα Amazfit και την αναγνώριση της μάρκας που έχει δημιουργήσει, για να μην αναφέρουμε αυτήν των διαφόρων σειρών της, οι οποίες έχουν πολλαπλασιαστεί για να συμπεριλάβουν τα GTS, GTR, Stratos και T-Rex μέχρι σήμερα.

Μένει να δούμε εάν απλώς είναι μία αλλαγή ονόματος και τίποτα άλλο, τουλάχιστον για εμάς τους χρήστες.

 

[signoff]

 

Πηγή

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Leave a reply

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ

Μετάβαση στο περιεχόμενο