Η Toyota Motor δήλωσε πρόσφατα ότι «είναι πρόθυμη να χρησιμοποιήσει φθαρμένα ή ελαττωματικά ανταλλακτικά από προμηθευτές χωρίς να επηρεάσει την απόδοση και την ασφάλεια του οχήματος». Ο λόγος αυτής της κίνησης είναι, η επίλυση των προβλημάτων που προκαλούνται από την έλλειψη τσιπς και το αυξανόμενο κόστος των πρώτων υλών. Η εταιρεία χρειάζεται αυτό για να επιτύχει την προκαθορισμένη ταχύτητα παραγωγής. Ωστόσο, είναι πραγματικά δυνατό να χρησιμοποιήσετε “φθαρμένα ή ελαττωματικά εξαρτήματα” χωρίς να επηρεαστεί η απόδοση και η ασφάλεια; Αυτά τα τσιπ είναι “ελαττωματικά ή φθαρμένα” επειδή δεν πληρούν ορισμένα πρότυπα. Γιατί λοιπόν να τα ρίξουμε ξανά στην αγορά;
Ωστόσο, η Toyota εξήγησε επίσημα ότι τα λεγόμενα ελαττωματικά ανταλλακτικά δεν σημαίνουν ελαττωματικά προϊόντα. Η εταιρεία εξηγεί ότι πρόκειται απλώς για εξαρτήματα που είναι ελαφρώς φθαρμένα ή γρατσουνισμένα. Για παράδειγμα, ένα τετράγωνο τσιπ με ένα μικρό βαθούλωμα που μειώνει το «τετράγωνο» του τσιπ. Το τσιπ εξακολουθεί να λειτουργεί τέλεια, αλλά απλά δεν έχει τέλειο τετράγωνο σχήμα. Στο παρελθόν, τέτοια «ελαττωματικά μέρη» απορρίπτονταν απευθείας. Η νέα πολιτική δείχνει επίσης ότι οι απαιτήσεις της Toyota για ανταλλακτικά έχουν μειωθεί από «τέλειες» σε «αρκετά καλές».
Η TOYOTA MOTORS ΜΕΙΩΝΕΙ ΜΟΝΟ ΤΗΝ «ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ» ΤΗΣ
Με απλά λόγια, η Toyota μειώνει το επίπεδο τελειότητάς της. Η Toyota εγγυάται ότι για τη μελλοντική χρήση αυτών των φθαρμένων ή ελαττωματικών ανταλλακτικών, η μεγαλύτερη προϋπόθεση είναι η ασφάλεια και οι επιδόσεις του αυτοκινήτου να παραμένουν κορυφαίες. Επιπλέον, οι αγοραστές αυτοκινήτων πιθανότατα δεν θα παρατηρήσουν αυτά τα ελαττώματα. Τα τμήματα του αυτοκινήτου που θα χρησιμοποιούν αυτά τα μέρη δεν θα είναι ορατά με την πρώτη ματιά. Έτσι, εκτός εάν ψάχνετε συγκεκριμένα για τα ελαττώματα, πιθανότατα δεν θα παρατηρήσετε κανένα ψεγάδι.
Για αυτήν την απόφαση, ο Takefumi Shiga, ο επικεφαλής του έργου R&D της Toyota, είπε ωμά: «Αυτό απαιτεί πολύ θάρρος». Η Toyota ελπίζει να χρησιμοποιήσει αυτό το μέτρο για να μετριάσει το πρόβλημα της αύξησης του κόστους που προκαλείται από τις ελλείψεις σε τσιπ και πρώτες ύλες.
[su_button url=”https://itechnews.gr/2020/04/itechnews-gr-tora-pia-episima-kai-sta-google/” target=”blank” style=”bubbles” background=”#5d9e17″ color=”#ffffff” size=”10″ wide=”yes” center=”yes” radius=”20″ icon=”https://itechnews.gr/wp-content/uploads/2021/08/google_news.jpg” icon_color=”#060606″ text_shadow=”2px 2px 2px #000000″ rel=”lightbox”]Ακολουθήστε το iTechNews.gr στο Google News! Παρακολουθήστε τα τελευταία νέα, τάσεις, αξεσουάρ και παρουσιάσεις[/su_button]
Τον τελευταίο χρόνο, υπήρξε σοβαρή έλλειψη τσιπ παγκοσμίως. Σύμφωνα με μια πρόσφατη έρευνα, η παγκόσμια έλλειψη τσιπ δεν έχει τελειώσει. Δυστυχώς, οι καθυστερήσεις στην παραγωγή τσιπ προκαλούν απώλεια πωλήσεων και πολλές εταιρείες αντιμετωπίζουν προκλήσεις. Σύμφωνα με μια αμερικανική εταιρεία επενδύσεων, την Susquehanna Financial Group, ο μέσος χρόνος παράδοσης για τις καλοκαιρινές παραγγελίες τσιπ είναι πλέον 19 εβδομάδες. Από τον Οκτώβριο, η έλλειψη πυρήνα επιδεινώθηκε περαιτέρω και ο μέσος χρόνος παράδοσης αυξήθηκε σε 22 εβδομάδες. Για πιο σπάνια τσιπ, όπως εξαρτήματα διαχείρισης ενέργειας και μικροελεγκτές για αυτοκίνητα, ο χρόνος παράδοσης θα είναι μεγαλύτερος.
[signoff]